דקל וקנין מדבר על סכסוך העבריינים שנקלע אליו

"לא נבהלתי, אני לא מכיר אותם. אני לא ידעתי מי זה. אחרי שפתחתי את גוגל הבנתי שה. עבריין. לא ידעתי" אמר דקל וקנין על הסכסוך שנקלע אליו בעקבות סרטון.

דקל וקנין, הזמר הצעיר, נקלע לסכסוך בין אנשי העולם התחתון, כשהקדיש שיר לבקשת העבריין שמוליק הרוש – עם מסר ליריבו מיכאל מור. "לא נבהלתי, אני לא מכיר אותם. אני לא ידעתי מי זה. אחרי שפתחתי את גוגל הבנתי שה. עבריין. לא ידעתי, אני, כמו שאתה מבקש סרטון ואני עושה לך, אני לא יודע לאן תיקח את זה, לאיפה תיתן את זה ולמי תשלח את זה. אני מקדיש באהבה לכל מי שבמקש".

עוד הוסיף וקנין: "אני לא קשור, אבל למה לא, אני מצטער. לא עשיתי משהו". וקנין התראיין במהלך צילומים לפרסומת. כן כן, בזמן שאלפי עסקים נמצאים במשבר קשה, יש מי שדווקא הצליח להרוויח בגדול מתקופת הקורונה. הזמיר מטבריה, דקל וקנין שהתפרסם בתקופה האחרונה בזכות ברכות שצילם למאות אנשים ברשתות החברתיות קיבל קמפיין מדהים.

דקל וקנין הצטלם לפרסומת חדשה עליה צפוי להרוויח 30 אלף שקלים. לסיכום אמר: "זה הכסף שלי, אבל אני לא מתעניין הכי הרבה בכסף". כזכור וקנין לקח 250 שקלים על כל ברכה מצולמת בתקופת הקורונה, כך שללא ספק הזמיר הקטן יודע לעשות עסקים. וקנין הגיע מחויך ומרוגש לחנות, שם ישב על כיסא של מלך עשוי כולו ממקלות של ארטיקים כשהוא לבוש במעיל פרווה ליד מקרר גלידות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן