מי הוריש לטהוניה רובל דירות ורכוש?

מי הוא הגבר העשיר שמת והשאיר לטהוניה רובל דירות ורכוש בשווי עשרות מיליוני שקלים? אנחנו נחשוף מעט פרטים לקראת המתיחה שתשודר הערב. 

מי הוא הבחור המיליונר המסתורי שהחליט להוריש את כל רכושו והונו לטהוניה רובל? הערב תערך המתיחה של טהוניה ב"אמבוש אקסטרים", בערוץ 13, יהיה מעניין לעקוב אחרי הבעות פניה שזכורות לכולנו היטב מהימים היפים שלה באח הגדול. עופר שכטר הצליח למתוח אותה נהדר והפרק הולך להיות מצחיק בטירוף כי טהוניה רובל לא האמינה שזה קורה לה.

אנחנו נחשוף מעט פרטים לקראת המתיחה שתשודר הערב. הכל החל כאשר דקות ספורות לאחר שהחלה להצטלם לתוכניתו החדשה של גיל ריבה, נכנס אל החדר עורך דין שבישר לה מול המצלמות כי אדם העונה לשם יוסף בן מוחא החליט להוסיפה לצוואתו ולהוריש לה את כל הונו ורכושו: "לאישה חזקה, לוחמת שפרצה גבולות פה בארץ והביאה כבוד לעדה שלמה". טהוניה הייתה המומה.

לא נגלה לכם איך הגיבה טהוניה כשגילתה כי חייה עומדים להשתנות. מה שכן נוכל לדווח לכם שהיא השתגעה מההצעה המדהימה. טהוניה רובל פרצה לחיינו כשהפכה לזוכת "האח הגדול" אי שם בשנת 2013. היא הייתה דיירת מאוד דומיננטית שהציפה בפריים טיים את נושא הגזענות, אך נראה שלא הרבה השתנה בנושא: "לא ידעתי עד כמה הרשת מזוהמת בגזענות מטורפת. נכנסתי לאתרים ונחרדתי לדעת שהגזענות עדיין נמצאת שם". כל זה לא אמור להשפיע על מה שעבר עליה במתיחה של אמבוש הערב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן