עידו קוזיקרו מ"הישרדות VIP" התלונן במשטרה

עידו קוזיקרו התלונן במשטרה לאחר שאלמוני התחזה לחבר שלו: "בשבועיים האחרונים אני עובר הטרדות קשות ברשתות החברתיות. יש אדם שמתחזה לחבר שלי".

כוכב "הישרדות "והכדורסלן בדימוס, עידו קוז'יקרו, הגיש תלונה בתחנת המשטרה בעקבות כך שמישהו מתחזה לחבר שלו, והדבר גורם לו לחוש הטרדות. קוז'י העלה פוסט בו הוא כתב בפייסבוק: "בשבועיים האחרונים אני עובר הטרדות קשות ברשתות החברתיות. יש אדם שמתחזה לחבר שלי ופונה לנשים שונות בהצעות מגונות. אתמול הוגשה תלונה במשטרה והנושא נמצא בחקירה. אם מישהו פנה אליכן או אליכם בשמי, נא לעדכן אותי בהתאם".

בסיום הפוסט ביקש קוז'יקרו לשתף את הפוסט "כדי שכמה שפחות אנשים ייפגעו". עוד אמר: "הבחור הזה מתחזה לחבר שלי ופונה לחברות שלי ברשתות החברתיות, לבחורות שנראות טוב מן הסתם, אומר להן שאני שלחתי אותו ומציע להן בהצעות מגונות. הבחור הזה פנה אלי אחרי שהתפוצץ הסיפור עם ספר תהילים בתוכנית וכתב לי הודעה".

כזכור, בפרק השני של "הישרדות", הייתה סצנה מעוררת מחלוקת. כדורסלן העבר עידו קוז'יקרו, המתמודד בתכנית הריאליטי, הציע לחבריו לשבט לשרוף את ספר התהילים שנמצא ברשותם על מנת לעזור בהבערת אש. לאחר שמספר משתתפים סירבו בתוקף, קוז'יקרו הציע לשרוף "רק את שני העמודים הראשונים."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן