האקסית של ניר מחתונה ממבט ראשון חושפת

האקסית של ניר מחתונה ממבט ראשון חשפה בפוסט מה היא עושה בזמן חופשת הלידה שלה. האקסית הודיעה לאומה שהיא יושבת בבית עם תינוק קטן וצופה באקס המיתולוגי שלה.

"כששואלים במה אני צופה בזמן חופשת הלידה אני עונה באקס שלי מחתונה ממבט ראשון" כך צוטטה החברה לשעבר של ניר, שבימים אלו מנסה לתחזק קשר עם הגר בסדרה חתונה ממבט ראשון. האקסית שלו נראית בתמונות מאוהבת בחבר לשעבר שגם הוא נראה צעיר בכמה שנים לעומת שידורי התכנית. אין ספק שעברו של ניר השפיע על החלטתו ללכת לתכנית הזאת אבל בינתיים הוא נתקל בקשיים.

כזכור, בפרק האחרון נייר והגר נצפו בין ויכוחים והרעיון להפסיק את התהליך כבר עלה על ראשה. הדרך מכאן לסיום  הקשר הייתה קצרה, אבל רגע אחד הצליח לשנות את הכל. בבוקר השני למפגש הזוגות, ניר דיבר על הקשיים שהוא חווה מול הגר. עד כה הוא דחק את עצמו לפינה בשביל לפנות לה מקום, הפעם הוא שם את עצמו במרכז.

ניר סימן להגר שהפעם הוא זה שצריך עזרה. כשהוא דחק בה ופרק את כל מה שהוא אגר עד לרגע הזה, הוא בעצם לא הותיר לה ברירה אלא להסתכל לפחד בעיניים. וכשהגר התחילה לדאוג לניר, היא בעצם הפסיקה לדאוג מעצמה. זה כאמור לא הפריע לאקסית של ניר להעלות את הפוסט המשעשע ולהודיע גם לאומה שהיא יושבת בבית עם תינוק קטן וצופה באקס המיתולוגי שלה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן