"כשבן אל צריך לקבל על הראש הוא מקבל על הראש"

אביבה תבורי מגיבה לפרשת התמונה של תו פרינס. לטענתה, בנאל לא הפסיק לשלם מזונות אלא יש דיונים בבית המשפט. אורטל עמר לא מפסיקה להפוך את הסכסוך הזה בין כתלי בית המשפט לתקשורת ולאינסטגרם.

אביבה תבורי, סבתא של תו פרינס, הגיבה על העלאת התמונה: " זה קרה במקרה. הגענו לבן אל לארוחת שבת והיה לי נורא קר. הוא אמר לי 'את יכולה לקחת חולצה אבל לא מותג'. לקחתי את החולצה הזו, לא ייחסתי לזה חשיבות. התמונה שהייתה לי על החולצה זו תמונה שיש לבן אל באינסטגרם כבר שנה. גם באינסטגרם של אורטל תו מככב בסטורי כל יום – בגן חיות, במכולת ובסופר".

עוד אמרה: "אם לא רוצים לערב ילדים שילמדו מבר רפאלי – אין תמונה. אם כבר מערבים אז זה לא משנה אם רוצים חצי פנים או שיער. אל תגידו 'אני לא רוצה' ואז תעלו תמונות. אני אוהבת את אורטל, אנחנו בקשר מעולה. היא שולחת לי תמונות של הילד, סרטונים והכל. אבל עכשיו אני שומרת על פרופיל נמוך. כשבן אל צריך לקבל על הראש הוא מקבל על הראש ברמה שהוא לא מדבר איתי. הוא יודע שזה ככה כי אני אישה וגם אמא, אבל אני גם בעד הצדק".

לסיכום אמרה: "הוא עומד בהסכם. הוא משלם ולא שקל ולא שתיים. הוא נתן יותר ממה שנסגר בהסכם, הוא מעביר כל חודש כסף. היה ביניהם בחודש האחרון את הקורונה ויום העצמאות שלא עבר הכסף. זה לא עובר בהוראת קבע כי הם בבית משפט עכשיו וזה קצת רגיש. ההסכם שלהם היה לשנה עד שהיא תתאקלם והוא נתן באמת הון עתק. הוא בן 29 והוא צריך לדאוג גם לעתיד שלו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן