תלונה במשטרה נגד כוכבת הריאליטי הודיה כהן

תלונה במשטרה הוגשה עקב תקיפה של הודיה כהן. הכל החל כאשר כוכבת 2025 הגיעה לבקר מכר בצפון תל אביב בבית מגוריו. " מעולם לא תקפתי אף בן אדם, והדבר היחיד שניסיתי לעשות הוא לקחת לה את הטלפון".

ערן סוויסה מדווח כי תלונה במשטרה הוגשה עקב תקיפה של הודיה כהן. הכל החל כאשר כוכבת 2025 הגיעה לבקר מכר בצפון תל אביב בבית מגוריו. כאשר היא הגיעה למקום היא חסמה ברכבה רכב של דיירת שרצתה לצאת מהמתחם אבל אחרי כמה בקשות הודה כהן פשוט סירבה להזיז את האוטו כך על פי עדי ראיה.

תוך שניות התגלע ויכוח סוער בין הניצים אשר התדרדר לאלימות פיזית. הדיירת הזועמת ניסתה לצלם את מספר הרכב, ובתגובה, כהן העיפה לה את הנייד וריסקה אותו על הארץ. לאחר מכן היא בעטה בה וכופפה לה את היד בצורה גסה.

אם לא די בכך, לאחר מכן כהן המשיכה לזלזל והחלה לרקוד אל מול הדיירת ושרה בציניות. האירוע נמשך מספר שעות והדיירת הייתה תקועה. כוחות השיטור ניסו לאתר את כהן, אך היא סירבה לענות לטלפון. לאחר מכן החליטה הדיירת להגיד תלונה במשטרה על האירועים. הודיה כהן מסרה: ״מעולם לא תקפתי אף בן אדם, והדבר היחיד שניסיתי לעשות הוא לקחת לה את הטלפון כי היא שמה לי מצלמה מול הפרצוף, וזה לא התאים לי. אני מחנה את הרכב כבר חצי שנה ואף אחד לא אמר לי מילה כי אני לא מפריעה. היא התעקשה שאזיז ואני לא הסכמתי. בשלב מסוים היא התחילה לצלם אותי בפרצוף ובעיניי זו לא התנהגות נאותה, ופה נגמר הסיפור".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן