טיילור מלכוב פותחת את הפה על האקס בן זיני

האקסית של בן זיני מדברת על הפרידה והחברה החדשה של האקס: "אני לא בחיים האישיים של בן אז אני לא יכולה לדבר עליו. ראיתי מה שראיתי וגם אם זה נכון אז אני מאחלת להם המון בהצלחה. עברתי הלאה, באמת שהכל בסדר פשוט לא ציפיתי שהוא יצא עם זוגיות כל-כך מהר".

טיילור מלכוב שנפרדה מבן זיני דיברה אצל גיא פינס על הסטטוס החדשה בחייה: "אפשר להגיד שנהייתי קצת מבוקשת, גם זה שהפכתי לבת 18 עכשיו אז בכלל. ההודעות באינסטגרם זה הזיה. דברים כמו 'יש איזו פצצה מתקתקת שעומדת להתפוצץ והקוד לנטרל אותה זה המספר שלך אז מה המספר?' כאלה. אני יכולה להגיד שקודם התעסקנו בפן הרגשי ונעלנו את זה בצורה מאוד יפה".

מלכוב דיברה על הפרידה: "זה היה ישר שיחה לסוכן וכאלה להודיע לכולם, לדבר על איך שאנחנו רוצים שזה יצא החוצה. אנחנו נמשיך להיות שותפים עסקיים לכל העבר שלנו. כל השירים, הצפיות והופעות שיש לנו ועדיין לא בוטלו אנחנו כמובן נעשה אותן. אנחנו שני אנשים בוגרים ומקצועיים שיכולים להתמודד. לי היה את העמוד שלי ולבן את העמוד שלו. הוא שאל אותי איזה דף אני מעדיפה שיהיה של שנינו ואמרתי לו תיקח".

לסיכום אמרה: "אף אחד לא יכל לדמיין שזה יגיע לכל הרבה מנויים. אני ציפיתי שהוא יפתח אחד חדש ושזה יישאר של שנינו אבל הכל בסדר. אני שלמה עם ההחלטה חד משמעית אני פשוט חשבתי שאם מתחילים בדרך חדשה אז מתחילים אותה במקום אחר. אני לא בחיים האישיים של בן אז אני לא יכולה לדבר עליו. ראיתי מה שראיתי וגם אם זה נכון אז אני מאחלת להם המון בהצלחה. עברתי הלאה, באמת שהכל בסדר פשוט לא ציפיתי שהוא יצא עם זוגיות כל-כך מהר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן