סוף עצוב: אמו של צחי נוי נמצאה מתה

סוף עצוב לפרשת היעלמותה של אמו של צחי נוי. שלשום, אותרה גופת אשה באזור שכונת חליסה בחיפה. אמש זוהתה הגופה באופן וודאי, במכון לרפואה משפטית באבו-כביר. שמועות גם על מותו של צחי נוי הופצו ברשת

שוטרי תחנת חיפה אתרו אמש גופת אשה, בשטח פתוח סמוך לשכונת חליסה בעיר חיפה. המנוחה הועברה להמשך הליך זיהוי ודאי ובחינת הנסיבות, במכון לרפואה משפטית. ביום שישי האחרון פרסום נוי פוסט בפייסבוק שכתבה אחותו: "שבת שלום לכולם כמעט שבועיים מאז שסבתא שלי נעלמה ולצערי עדיין אין שום חדש לגביה אני ממש מבקשת: כל מי שיכול לסייע בחיפושים ולהצטרף למתנדבים שבשטח, הרי זה מבורך תמשיכו לשתף ברשתות החברתיות ובקבוצות רלוונטיות, כדי שזה יגיע לכולם. כל המעוניין להצטרף לחיפושים, מוזמן לפנות למספרי הטלפון". בנוסף – בשעות האחרונות הפוצו שמועות שצחי נוי הלך לעולמו מדובר בשמועה אכזרית ולא נכונה.

שרה נובוברודר ז”ל נעדרה במשך כשבועיים ונערכו חיפושים נרחבים כדי לאתרה. ביום היעדרותה היא צולמה וזוהתה בוודאות במאפיה בקריית אליעזר ולאחר מכן נעלמה. שלשום, אותרה גופת אשה באזור שכונת חליסה בחיפה. אמש זוהתה הגופה באופן וודאי, במכון לרפואה משפטית באבו-כביר.

לפני כשבוע אמר נוי: "זו התקופה הכי קשה בחיים שלי, וזה בא מיד אחרי הקורונה. אני אובד עצות, ומבקש מתושבי חיפה שאם יראו אותה שיתקשרו למשטרת חיפה. אני מקווה שלא מעורב פה מעשה פלילי. אני מבקש מכולם להתנדב ולעזור לי. היא לא סבלה מדימנציה. היא שאלה אותי בשבת שעברה אם יש אוטובוסים ביום ראשון ולמחרת היא לא ענתה לי לטלפון. הזעקתי את אח שלי שנכנס לדירה, אך היא לא הייתה בפנים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן