מור ומאור מחתונה ממבט ראשון נפרדו בסוף הצילומים?

ספוילר בלעדי לעומרי חיון: מור ומאור נפרדו בסוף הצילומים של חתונה ממבט ראשון? כל הפרטים בתוך האייטם

רק לאחרונה מור לרמן העלתה לעמוד האינסטגרם שלה תמונה משותפת של מאור ושלה, כשהשניים נראים קרובים ומחויכים במיוחד. יכול להיות שהזוג שלפעמים נראה חסר סיכוי הצליח בסופו של דבר להקשיב למומחים ולמצוא את הפוטנציאל הטמון בו? לא הספקנו לחשוב יותר מדי והתמונה נעלמה. זה אולי היה ספוילר פרטי של מור כי בפועל אנחנו חושפים היום שהשניים נפרדו ולא המשיכו את את הזוגיות אבל החליטו להישאר חברים.

אחרי הפרק ששודר אמש אפשר לומר שסוף השבוע של הזוגות הוציא ממאור את כל מה שטוב בו, ואת כל מה שמור החמיצה בתקופה הזו: הוא פרח, נפתח, התחבר לכולם, התחבב על הבנות – ומרגע לרגע, מור הפנימה שאם מאור לא מתנהג כך גם לצידה – כנראה שהבעיה אצלה. הבעיה הייתה כאשר מור לא חשבה על מה שהיא צריכה לעשות כדי להציל את הקשר הזה, היא טענה שמאור הוא האשם והחמיצה מצב טוב.

בכל הפרקים העונה ראינו אותה מתרחקת ממנו בכל פעם שהוא מתקרב, מצמצמת כל סיכוי לחיבור ובסך הכל גורמת למצב ביניהם להיות חסר סיכוי. כזכור, מור לרמן בחרה לשתף את הדברים שכתבה אילנית לוי: " שלא נדבר על מאור שדיבר בצורה אגרסיבית למור המדהימה שמגיבה לכל ההזיה הזאת בצורה ששמה גבול ומבינה כמה זה לא ראוי לה". אמנם לאחר זמן קצר היא את השיתוף אבל זה עוד רמז לכך שהיא מסכימה ושבעצם מור ומאור לא החזיקו מעמד אחרי התכנית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן