הפעם זה סופי: תקוה גדעון וליאור דואק נפרדו

הקשר בין שני כוכבי האח הגדול הגיע לקיצו כפי שחשבנו כאן בפורטל עומרי חיון

בימים האחרונים ליאור דואק שעד לא מזמן נראה מאוהב בתקווה גדעון, לא תיעד שום דבר ברשתות החברתיות ולא הביע אליה חיבה כפי שהיה עד כה. הדבר הזה הוביל לפרידה שלו מתקווה אהובתו בבית האח.  הוא העדיף לצאת לחגוג עם חברים אחרים, מה שאין ספק שתרם לסיום הקשר" אמרו מקורבים לליאור דואק. כזכור, כבר בתחילת הקשר שלהם פרסמנו כי המשפחה של ליאור לא נלהבת מהמהלך של הילד.

ומה לגבי תקווה? מלבד לסחוף אחריה אלפי צופים ותומכים שעודדו את בחירתה ללכת עם ליאור דואק, היא הצליחה לשמור על קשר טוב עימו. מנגד, היו כאלה שביקרו את הקשר, תקוה לא חשבה שהחיבור הרומנטי יפגע בתדמית החזקה שלה ואמרה בימים הטובים יותר: "אני בטוחה שיהיו ביקורות לכאן או לכאן ויהיו אנשים שיחשבו ככה ואנשים שיחשבו ככה, אבל החיבור שלי עם ליאור היה חיבור שהוא מהרגע הראשון".

עוד אמרה: "זה משהו שנבנה. מה לעשות לא שולטים בלב. אני מאמינה שזה ישרוד בחוץ, אבל יצאנו למציאות קצת שונה. אני מקווה מאוד שזה משהו שיצליח". בסופו של דבר כאמור זה לא צלח. כזכור, דואק בן ה-28 וגדעון בת ה-30 הכירו מול מדינה שלמה, כשתחילה נראה היה כי רומן מתפתח בבית דווקא בינו לבין דיירת אחרת, ירדן אדרי, שיצאה רגע לפני תקוה מהבית. ליאור ותקוה כיכבו לא מעט בכותרות בתקופה האחרונה, אך כנראה שמעכשיו זה יקרה לחוד – ליאור המשיך הלאה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן