איך אמלי פרי וירדן אדרי נפגשו בחג?!

סערה ברשת: איך אמלי וירדן נפגשו בזמן החג כאשר היה עוצר?

הרשת געשה בימים האחרונים בעקבות מפגש לא ברור שלכאורה ארע בין אמלי פרי לירדן אדרי מהאח הגדול. הגולשים לא הבינו איך במהלך החג הן פגשו אחת את השנייה כאשר הוטל עוצר וסגר כללי על המדינה. "לא פלא שהן עושות מה שהן רוצות" כתבה גולשת ואחר הוסיף: " כאשר רואים את המנהיגים מפרים את ההוראות לא מפתיע שגם הסלב עושים מה שבא להם".

את התגובה של ירדן ואמלי טרם קיבלנו להכפשות שרצות נגדן ברשת. כזכור הממשלה אישרה בין שני לשלישי את ההגבלות החדשות לקראת החג השני וחגיגות המימונה. היתה חובה להישאר בגבולות היישובים והיציאה מהבית הוגבלה. בשל חשש מהתקהלות המונית, המאפיות לא נפתחו בצאת החג.  כמו כן נקבע כי גיגות שביעי של פסח והמימונה יהיו בחוג המשפחתי המצומצם – רק עם בני משפחה שגרים באותו הבית.

כפי שהיה בליל הסדר ויציאה למרחב הציבורי התאפשרה עד למרחק של 100 מטרים. אמלי פרי וירדן אדרי לא ממש צייתו להוראות לכאורה אחרת איך תסבירו את התמונה הזאת שעלתה לרשת? הרי רק בצאת החג ניתן היה לקנות במרכולים תרופות ומזון ולהזמין משלוחי מזון. המאפיות ומחלקות החמץ ברשתות השיווק נפתחו רק היום בבוקר. כאמור, את התגובה של ירדן ואמלי טרם קיבלנו להכפשות שרצות נגדן ברשת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן