גיא זוארץ ידביק את לירון ויצמן בקורונה?

הקורונה בדרך ל"האח הגדול"? גיא זוארץ נצפה מצטלם עם יובל המבולבל שחזר לפני כמה ימים מתאילנד ולא נכנס לבידוד

גיא זוארץ ולירון ויצמן מנחים את האח הגדול אבל לאחרונה רצה תמונה ברשת שמראה את יובל שם טוב צמוד לגיא זוארץ באחד מהטיולים שעשו יחד. יש לציין שיובל שם טוב חזר לאחרונה מתאילנד אבל לא נכנס לבידור ואף ממשיך להופיע. "לא אמרו לי שאני צריך להיות בבידוד. אני מקיים את ההופעות ולא יורד לקהל או מתערבב עם הילדים". אמר יובל.

בקרבתו של גיא זוארץ לא נלחצו ממש מהתמונה וגם יובל הרגיע את המצב: "אני לא אגיד לא לילד שרוצה להצטלם איתי. נשארו לי עוד כמה ימים ואז אני חוזר לשגרה ולהופעות בלי חשש. אני פחות נלחץ אבל מכבד את אלה שנלחצים. קיבלנו פידבקים בגני הילדים ובבתי הספר ואנחנו רוצים לכבד אותם ולכן היינו שבועיים בבידוד עם הילדים".

במשרד הבריאות הודיעו שחובה לשהות בבידוד בית של 14 ימים לחוזרים מהיעדים הבאים: סין, הונג קונג, תאילנד, סינגפור, מקאו, קוריאה הדרומית ויפן. משרד הבריאות הנחה את מי שהיה ביעדים המפורטים גם לשהות קצרה, להיות בבידוד בית עד להשלמת 14 יום ממועד החזרה. לא לצאת למרחב הציבורי ולא לשהות במקומות ציבוריים ובכלל זה מוסדות חינוך, מקומות עבודה, תחבורה ציבורית, מקומות בילוי וקניות, בתי חולים ומרפאות, לתקופה של 14 ימים ממועד השהייה האחרונה באחד מהיעדים האלה. האם לירון ויצמן יכולה להירגע?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן