עומרי חיון מגיב לרות אלבז: "כנראה שיש סיבה שאבא שלך לא אוהב אותך"

פליטת "האח הגדול" – רות אלבז הגיבה לציוץ בטוויטר שלעג לעומרי חיון ושאל: "זוכרים עומרי חיון?" רות הגיבה בהתרסה: "הבן של אייל גולן?" עכשיו הגיעה התגובה הקשה בתוכנית הרדיו של אמירה בוזגלו.

רות אלבז הגיבה בטוויטר לציוץ ששואל "מה עם עומרי חיון?" אלבז כתבה בתגובה: "הבן של אייל גולן?". רות צחקה על הקריסה שהייתה לעמרי חיון ועכשיו הוא מגיב ברשתות וברדיו, בתוכנית של אמירה בוזגלו ברדיו דרום, האזינו לקטע. כך נאמר בתוכנית: "קיבלתי עזרה שהייתי צריך לקבל לפני שלוש שנים, היו הרבה שטויות ברשת. אני היתי במצב נפשי לא טוב, עם כמה שבועות עד שזה טופל. היו הרבה שטויות ברשת בימים האלה. לצחוק על נכות זה לא דבר מדהים ומה שרות עשתה זה להצחיק בטוויטר בשביל כמה לייקים. לא סובל את זה שאנשנים עושים שימוש במילים שאמרתי באותם ימים קשים".

"זה כמו שיהיה נכה שהולך למחאת הנכים ומישהו יקח לו את הכסא, זה מה שהיא עשתה. היא ירדה נמוך ואני ירדתי גם נמוך. היא חסמה אותי מהטוויטר. היא אמרה שהיא מתביישת בזה שהיא מרוקאית. התחושה הכללית שלה כבן אדם היא לא משהו אבל על מה אני צריך להתנצל? לא נפגעתי מרות אלבז אלא נעלבתי, זה היה מאד מעליב".

"מה את משתמשת במילים של אותם ימים שחורים כדי להעליב בטוויטר. מה את עושה צחוק? היא משחקת אותה אישה גדולה, פמניסטית שהיתה באח הגדול, כ"כ נעלבה שאורן חזן השתמש במילים לא נכונת שפוגעות באוכ' אחרות ואחר כך היא באה עליי עם המילים האלה. היא מתנהגת כמו ילדה בת 12. היא לא מבינה מי היא, מול מי הדיון. המסר שלי עבר לרות אלבז".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן