בלעדי! המשפחה של ליאור דואק לא תקבל את תקווה גדעון?

מה חושבת המשפחה של ליאור על הקשר עם תקווה? והאם ליאור ישבור לתקווה את הלב?

נמשך לתקווה או לא? למרות הוידוי בחדר האח בו ליאור דואק אמר שהוא לא נמשך לתקוה גדעון נראה שמשוה אחר קורה שם. עוד נודע לפורטל עמרי חיון שבניגוד למה שליאור דואק חושב המשפחה שלו לא הכי מקבלת את הרומן שנרקם בבית ובטוחה שברגע שליאור יצא לעולם האמיתי הוא יעשה חושבים מחדש על הקשר הזה, כך נודע באופן בלעדי ממקורבים למשפחה לפורטל עומרי חיון. מצד שני מספרים מעריצים לפורטל שאמא של ליאור שלחה לה בושם עם המזוודות החדשות שנכנסו לאחרונה.

כזכור, בשבוע שעבר הודה ליאור דואק בחדר האח הגדול שהוא מאוהב קשות בתקווה אבל לפתע שינה את דעתו. לא חלף שבוע ותקווה גדעון אמרה בחדר האח הגדול: ״אני מתאהבת בליאור. אני נמצאת עם הבן אדם הזה כל היום וכיף לי איתו, אנחנו מבינים אחד את השני רק ממבט". ליאור דואק נכנס גם הוא לחדר האח ופתח את הלב, כאשר היה הראשון מבין השניים לחשוף את הקשר שלהם.

תקווה מצידה נראית בדיוק הבחורה שמתאימה לליאור, הסיפור שלו עם ירדן נגמר עוד לפני שהתחיל מסתבר וכנראה שבקרוב נראה את השניים הללו יחד. אבל רגע רגע, לפורטל נודע שבניגוד למה שליאור דואק חושב המשפחה שלו לא מקבלת את הרומן שנרקם בבית ובטוחה שברגע שליאור יצא משם הוא יקבל הצעות מהמון בחורות אחרות שיכבשו את ליבו והוא ישכח מהר מאד את תקווה. " הוא מצליח להכנס לסחרור בבית, ברגע שהוא יצא הוא ישכח ממנה" נמסר בקרבתו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן