משפחה נמחקה: טרגדיה מטורפת באוסטרליה

רוואן בקסטר, שחקן ראגבי לשעבר, שרף את אשתו ושלושת ילדיהם

רוואן בקסטר, שחקן אוקלנד ונבחרת הראגבי בעבר, נהרג יחד עם אשתו וילדיו בשריפת רכב בבריסביין. על פי החשד, בקסטר שפך חבית דלק והבעיר את הרכב, בו שהו באותו הזמן גם אשתו חנה ושלושת הילדים בני שש, ארבע ושלוש. בקסטר בן ה-42 הצליח לצאת מהרכב כשהוא סובל מחתכים ופצעים, אך התמוטט ומת במקום. חנה בקסטר הובהלה לבי"ח אך מתה מפציעה.

עדי ראייה במקום טענו כי האישה צעקה: "הוא שפך עליי דלק". המשטרה אמרה כי האנה, בת 31, נהגה במכונית, ואילו רוואן, בן 42, ישב לידה. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים בעיר, ומתה מפצעיה בהמשך היום. "עדיין לא ברור כיצד האש פרצה, כך שלהכריע אם מדובר ברצח-התאבדות או בתאונה טראגית לא יהיה מתאים בשלב הזה" אמרו תחילה באוסטרליה.

עד ראיה דיווח: "יצאתי מהבית אחרי שחייגתי לכוחות ההצלה וראיתי את חנה. עלה ממנה עשן ועלתה בלהבות. בשלב הזה, עוברי אורח הגיעו למקום וניסו לכבות את האש בשביל לחלץ את הילדים – אבל זה היה מאוחר מדי כי הם נשרפו למוות בתוך המכונית. רגעים ספורים לאחר מכן, רוואן ניגש למכוניתו והוציא להב מתא הכפפות. הבעל מנע מתושבי האזור לעזור לאשתו, לפני שהפנה את הנשק כלפי עצמו והחל לדקור את עצמו עד מוות". מקרה מזעזע מאד שלא נדע מצרות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן