הפקת "האח הגדול" משקרת את הצופים ומקדמת את ניר?

הרבה צופים לא הבינו למה כולם היו רגועים בהדחה. האם ההפקה צוחקת על הצופים?

האם תקווה גדעון מקבלת מידע מהאח הגדול? במהלך ההדחה הפיקטיבית ששודרה אתמול אמרה תקווה לדייר המודח ניר אבישי כהן, ״תהנה מהמשימה״ וזה אחרי שבמהלך הסופ"ש פלטה לא פעם בלייב שתהיה הדחה פיקטיבית. הדייר ליאור דואק אמר: "אני מכין לך ארוחה שתחזור" וגדי הוסיף: "אתה חוזר עוד חצי שעה". הרבה צופים לא הבינו למה כולם היו רגועים בהדחה וזה נראה שההפקה צוחקת על הצופים פשוט. לא יאמן מה שקורה בבית האח בימים האלה.

מאז השידור אלפי טוקבקים זועמים ברשת נגד ההפקה: "הציבור לא מטומטם. רועי עוז הפכת לבדיחה. מנסים להשתיק אותנו. ראו איך זה עצר בין שתי השיניים ונהיה מקובע, שקוף מאוד. בעונה הקודמת עדי לאון בחר מי ילך לביוב והם סובבו את הגלגל. השנה ההפקה בחרה מי יודח. כמו בעונת הוי אי פי, שהם בחרו עם הגלגל מי יכנס לבית ומי לאיזור של הביוב. הם המחליטים הם השולטים והם שעובדים עליכם הצופים".

עוד תגובות נגד ההפקה: "נו זה היה כזה ברור ושקוף עוד מהרגע שהכניסו את הגלגל לסלון. ממתי גלגל לא נותן כמה סיבובים לפחות? איך זה שתיקווה יודעת שהוא במשימה? בכלל מכור כל שבוע הבוגד ניצל איכשהו. ינעל העולם נשבר לי מהתוכנית הזאת… ליאור עושה מה בא לו… הזנב שאחריו עושה גם מה שבא לה… ההפקה שומרת עליהם וכמובן על ניר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן