צפו: הפיצוץ הגדול בין ירדן אדרי לליאור דואק

"אתה אפס גאוותן ומנופח" אמרה ירדן אדרי בעצבים לליאור דואק

מועדון האקסיות? הפיצוץ הגדול של ירדן וליאור בבית "האח הגדול". צפו בסרטון המלא מהריב. ליאור הגיב: "את מתנהגת כך כי לא רציתי אותך". כאן ירדן השתגעה: "תפוס מרחק ממני, העקיצות שלך לא באות לי טוב. אני לא סופרת אף אחד ומה שיש לי להגיד אני אומרת ולא דג. כשאתה יושב כאן ואחד מחבריי מודח תחשוב פעמים נשמה. זה הדבר הכי מכוער שאפשר להגיד.  זה גועל נפש ותת רמה".

ירדן המשיכה: "אני פחדנית אבל אתה גאוותן שחצן יהיר, אני ממך לוקחת 10 צעדים. אני לא מתקרבת אליך הרבה מאד זמן. אין שאלות ועקיצות כי לא רלבנטי בעליל, נפגעתי. תפסיק להתחבא מאחורי הפתטיות הזאת שלך, זאת התנהגות נמוכה שלא מתאימה לגבר בן 30. אתה חייב להתעורר כי אתה חי בסרט. נשמה לך תלטף משהו".

ליאור הגיב: "את פחדנית, אבל את לא צריכה לצאת עלי על זה. אני חווה את זה מעל 3 שבועות. אחר כך תלכי לקרוא תהילים ירדן. אני יודע שאני לא טועה בדבר הזה. אני מיליון פעם רציתי בחורות שלא רצו אותי. פעם אחת קרה מצב שלא זרם לי עם מישהי, היא אחלה בחורה אבל אנחנו לא מתאימים. היתי איתה כנה מתחילת העונה ואמרתי לה שיש לי רגשות לאקסית, אמרתי לה שאנחנו לא מתאימים ובסוף היא הבינה את זה שאני לא רוצה אותה ועושה שימוש בפגיעה הזאת נגדי ונגד תקווה, עוקצת אותי על כל דבר שאני עושה פה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן