הבר המפוקפק שבו עבדה שירלי סידיק

הברמנית גלגלה כספים רבים במועדון חשפנות שם בירמנה ללקוחות

שירלי סידיק, אמנם עבדה במועדון ה"ג'ימי הו" בתל אביב לפני שנכנסה לבית, אבל סביר להניח שרוב הגברים יזכרו אותה דווקא מהבילוי שלהם במועדון "הפוסיקט". הדיירת החדשה עשתה שם כסף כברמנית במשך שנתיים, עד שמקום הבילוי נסגר לאחרונה. סידיק אגב מעולם לא הופיעה במועדון אלא שימשה שם רק על תקן מערבבת משקאות.

אז אם אתם מצפים למופע חשפנות נועז בבית, כדאי שתירגעו. שירלי היא בתם של רגינה ופימה סידיק, היא סטייליסטית והוא איש נדל״ן ותיק. שירלי למדה בבית הספר הרעות בכרמיאל. כשהייתה בת 7 הוריה התגרשו, אימה עזבה לרוסיה עם אחותה ושירלי נשארה בכרמיאל עם אבא, הסבים והסבתות שלה. כשהייתה 11 עברה בעקבות אימה למוסקבה. לפני כשנה וחצי, בגיל 20, החליטה סידיק לחזור ארצה לכרמיאל והתגוררה עם סבא וסבתא.

היא למדה איפור מקצועי ועבדה לסירוגין בארץ וברוסיה. לאחר כשנה וחצי החליטה לעזוב את כרמיאל ולנסות את מזלה בתל אביב, שם היא עובדת מאז באיפור מקצועי וכברמנית. היא מצהירה על עצמה שהיא רווקה אבל מחפשת אהבה ולא שוללת אפשרות לקשר בבית האח הגדול. יהיה מעניין לראות איזה משקאות היא תכין בקרוב לדיירים. ואולי יהיו כאלה שיזהו אותה מאחר והיא דמות מוכרת בלילות של תל אביב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן