עבר על החוקים: הפקת "האח הגדול" הדיחה את אלון וולקוביצקי


העורך דין הפלילי שנכנס בשבת לבית "האח הגדול" מצליח להסתבך עם הפקת התוכנית שהודיעה כי החליטו להדיח אותו מהבית בגלל לפי מה שהגדירו גורמים בהפקה "עבירה על חוקי הבית" אלון סיפר לדיירים מה קורה בחוץ

הדיר החדש – אלון וולקוביצקי סולק מבית "האח הגדול". צופי ערוץ 26 בטח לא הבינו לאן נעלם בשעות האחרונות אלון שנמצא בחדר האח הגדול כבר מספר שעות. בהפקת התוכנית שוקלים להוציא אותו מהבית בגלל מה שמוגדר שם "עבר על חוקי הבית" – אלון סיפר לדיירים מה קורה מחוץ לבית בכמה הזדמנויות. בנוסף במהלך המשימה אמר אלון משפט שהצליח לעורר דיון מחוץ לבית בפורמים ובעמודי אינסטגרם ופייסבוק של כתבי בידור. אלון אמר "זה כמו בייבידול אחרי אונס"

הצל פירסם בתגובה לשמועות על הדחתו פוסט תמיכה בפייסבוק וכך כתב: "שימו לב טוב טוב איך נראית סתימת פיות. לצופי ערוץ האח הגדול שלא הבינו לאיפה נעלם אלון, לאחר שיחה עם משפחתו של אלון מסתבר שכנראה הוא נמצא בחדר האח הגדול מעל ל 3 שעות ששוקל להוציא אותו מהבית לאחר שהייתה טענה שהוא עבר על חוקי הצנזורה. כן כן, אתם שומעים נכון "

עוד הוסיף הצל: "אלון כותש את ניר כבר 3 ימים ברצף עד שניר צעק "אתה גרוע יותר מאורן חזן" ובורח ממנו, אבל אלון לא מוותר. ופתאום שוקלים להדיח אותו מבית האח ככה נראית סתימת פיות.. (קצין בצה"ל שפועל באירופה להפיכת לוחמי צה"ל לפושעי מלחמה ומניף את דגל אשף- זה תקין) אז בואו אני אתן לכם עוד הוכחות: כל פעם שאלון מתחיל לדבר פוליטיקה, מצלמות האח חתכו לבריכה.

במהלך הפוסט חושף הצל שהפקת התוכנית סירבה לתת לאלון להיכנס עם חולצה מסוימת: "בתמונה החולצה שאלון תכנן להיכנס איתה לבית האח, קיבל וטו והחולצה הוחרמה. המסוק היחידי שלא נתנו לו במה היה המסוק של אורן חזן. הפקת האח הגדול עושה כאן סתימת פיות, מכוונת ושטיפת מוח כדי שניר אבישי יעשה לשוברים שתיקה מה שעשתה טל גלבוע לטבעונות (להבדיל אלף אלפי הבדלות) להפוך אותם למיינסטרים. אם אלון יודח היום, אני אקרא להחרים את האח ולבטל מנויים."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן