צפו: אלון וולקוביצקי נגד ניר אבישי כהן


מה הרגיז את ליאור דואק ולמה אלון החדש חושש שלא יצליח לככב?

הדייר החדש אלון וולקוביצקי, ניסה מהרגע הראשון לחשוף שקרים של ניר אבישי כהן אבל זה לא ממש הלך לו: "באתי אליך כדי לחשוף את השקרים שלך. אני לא רוצה לריב איתך. אנחנו ננהל ויכוחים, אני לא באתי לריב". ניר ענה לו: "אתה אחת המחמאות הכי גדולות שקיבלתי בחודש וחצי האחרון. זה שאתה פה זאת מחמאה. אדם נבחן במעשיו ולא בדיבוריו, עכשיו תזוז. הבנאדם שעתיים מתעסק רק בלהתווכח איתי".

כאן ליאור נכנס לתמונה ויצא על אלון:" לך לא יהיה כיף, באת קרבי לפה. אני לא מאמין לך. אתה חושב שזה מה שיחזיק אותך אז אתה גולש על זה. אתה מנסה לרכב על איזה משהו כי אתה יודע שכנראה זה יעזור לך, עצה שלי לא יהיה לך כיף. תשלים פערים, אנחנו לא רוצים לעבור את זה. לא יהיה לך כיף פה. מה יהיה לך? לא יהיה לך כלום. זה לא מענין הדעות הפוליטיות שלך. אף אחד לא יענה לך, אתה תהיה פה כמו איזה גנוב כי תדבר ללמפה".

אלון וולקוביצקי, 47, פתח תקווה, הוא עורך דין פלילי. רווק כבר עשרים שנה וצמוד לכלבתו צינה שהיא אהבתו הגדולה. הוא מקווה להגיע לתוכנית חזק ואולי לכבוש את לבה של חגית. אלון פעיל פוליטית, פטריוט שמעולם לא ביקר בחו"ל כי אין יפה כמו ארץ ישראל לדבריו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן