איתי לוי ואייל גולן הסוף?


האם הזמר בדרך לניתוק מאייל גולן וליאם הפקות?

איתי לוי העביר את כל הפעילות שלו למשרד עצמאי. הזמר, שבשנה האחרונה נחשב לשם החם העתיק הכל בהסכם ובלחיצת יד עם אייל גולן ובני פרץ. את התנהלות המשרד בו הוא מנהל בשקט ובעצמו. למרות היציאה לדרך החדשה הזאת, מקורבים מוסרים שהוא ממשיך להיות מנוהל על ידי בני פרץ ואייל גולן.

אחד המכרים אמר: "בני מנהל את איתי ועומד בקשר מול מעיין ארביב, שבעיני בני היא מזכירתו האישית של איתי, אבל בפועל היא זו שמנהלת אותו – וזה גם כתוב. ליאם הפקות עדיין עומדים בקשר מקצועי עם ארביב שמנהלת אישית את איתי וקובעת לו את כל הלו"ז". אגב, לוי לא מסתיר את זה שהוא נמצא בקשר רציף עם פרץ וגולן.

העתקת פעילותו למשרד עצמאי בשם "רות הפקות", הפכה לנושא רציני בשיחות של בכירים בתעשיית המוזיקה. איתי לוי מסר בתגובה: "זאת זכות ענקית להיות ולגדול ליד הזמר הכי גדול בישראל. אייל ובני הם שליחים של הכרת הטוב וזה שמור להם אצלי כל חיי. אני ממשיך ואמשיך לעשות מוזיקה ורק טוב לעם ישראל זאת השליחות שלי". אייל גולן מסר בתגובה: "אני מאוד אוהב את איתי, מאמין באיתי, אמשיך לתמוך באיתי ולעשות בשביל איתי כדי שימשיך להצליח ויעלה למעלה. איתי הוא בן משפחה לבית ליאם הפקות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן