מזעזע: מגישת הריאליטי, קרוליין פלאק התאבדה

 מנחת "אי האהבה" התאבדה לפני עמידתה לדין עקב תקיפת בן זוגה

מנחת טלוויזיה מוכרת מבריטיניה, קרוליין פלאק, התאבדה בגיל 40. היא הגישה את תוכנית הריאליטי "אי האהבה" מ-2015, ונמצאה בדירתה. משפחתה פירסמה הצהרה וביקשה "שהתקשורת תכבד את פרטיותה של המשפחה בזמנים קשים אלה, ולא תנסה ליצור עמנו קשר או לצלם אותנו". פלאק הנחתה את "אי אהבה", תכנית ריאליטי בממלכה המאוחדת. מאז עלייתה בשנת 2015 ועד חודש דצמבר.

היא סיימה את דרכה שם בגלל פרשה שהייתה מעורבת בה בחייה הפרטיים: בן זוגה בן ה-27 האשים אותה בתקיפה לאחר תקרית אלימה בדירתם, והיא נעצרה ושוחררה בערבות, כאשר משפטה נקבע לתחילת חודש מרץ. כאמור, היא הייתה אמורה לעמוד לדין בעוד שבועות ספורים באשמת תקיפה של בן זוגה הטניסאי לואיס ברטון בדצמבר האחרון, לאחר שהיכתה אותו, לכאורה, עם מנורה בזמן שישן.

בגלל הבלאגן הפרטי פלאק התפטרה מתפקידה כמנחת "אי האהבה" ועל אף שהוחלפה על ידי מגישה אחרת, רשת ITV המשדרת את התוכנית הבהירה כי דלתם פתוחה אם תרצה לשוב לתפקיד. האם הצהובונים הרגו אותה? בריטניה סוערת ומזועזעת בעקבות התאבדות מגישת הריאליטי קרוליין פלאק לאחר שהתקרית בין בני הזוג הפכה למתוקשרת. ה"סאן" מיהר למחוק כתבה משפילה בעניינה של פאלק ותחת זאת פרסם שלל מאמרים על התמודדות עם מצוקה נפשית, דבר שהוביל למתקפה ברשתות על הפיכת העור.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן