נדבקה בקורונה? אביבית בר זוהר תשלח ל-14 יום בבידוד

בהלת הקורונה לא עושה רושם על אביבית בר זוהר שמצהירה כי לא תיכנס לבידוד עם שובה ארצה. אך לבסוף היא חזרה בה

בהלת הקורונה עלתה שלב לאחר שמשרד הבריאות הודיע שכל מי שחוזר מתאילנד צריך להיות בבידוד 14 יום. הסיפור הזה לא הדאיג את אביבית בר זוהר שעלתה על טיסה לתאילנד יחד עם אחותה. היא גם התייחסה למצב: "אני שוהה בתאילנד מזה כשבועיים – עד עכשיו הייתי בפוקט ובקוסמוי. בניגוד מוחלט לבהלה בארץ כאן לא קיימת שום 'בהלת הקורונה'. יש תיירים רבים מכל אירופה".

עוד אמרה: "כשנחתנו בשדה התעופה בבנגקוק היינו עם מסכה על הפנים, אבל כשיצאנו משם הורדנו אותה ומאז לא השתמשנו בה. באיים שהיינו בהם אף אחד לא מסתובב עם מסכה והכל מתנהל כרגיל. קראתי עשרות כתבות שפורסמו בתקשורת התאילנדית ולפיהן ישנם 34 אנשים שחולים בקורונה ורובם סיניים. מתוך 34 החולים 10 כבר שוחררו".

לסיכום התייחסה לבידוד אפשרי: "אני לא חוזרת לשום בידוד. אין פה שום דבר, יש אנשים מכל העולם, גרמניה, פריז, דובאי, אין אף אחד עם מסכות, כולם מתנהגים רגיל, יש בהלה עצומה בתקשורת שמפחידה את כל הישראלים אבל אין שום דבר. כרגע אנחנו בפאטיה וכיף לנו בטירוף, אני מבינה שקר בארץ, אצלנו חום מטורף. בעזרת השם חוזרות עוד שבוע, אין שום סיבה לבהלה ההמונית שהתקשורת מציגה וחבל שהיא עושה את זה".

לבסוף אחרי שיצאה הודעה רשמית ממשרד הבריאות שדורשת מכל מי שחזר מתאילנד להיכנס לבידוד של שבועיים הודיע בר זוהר שלא תעבור על החוק ותישאר בבית ביחד עם אמא שלה. אביבית בר זוהר מסרה לפורטל עומרי חיון "אני חוזרת בעוד שבוע לארץ – הדברים יצאו מהקשרם אני לא אעבור על החוק ואכנס לבידוד"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן