מתוקים: דודו אהרון בצילומים עם אשתו וביתו

בוק צילומים מיוחד שכלל סשן של בגדים ארגן הזמר לאשתו ובתו רנה

לכבוד יום הולדתה של ביתו הוא ארגן לה ביחד עם אשתו הפתעה מרנינה שככלה צילומי בוק סמאש דה קייק. מדובר במזכרת לחגיגת יום הולדת ייחודית ומקורית, רגעים כיפיים ובלתי נשכחים, צילומי קייק סמאש באווירה מתוקה במיוחד. במהלך הצילומים הילדה של דודו אהרון יכולה לאכול עוגה ולהתלכלך עם קרם בלי לנגב את הפרצוף.

מדובר על תיעוד תמונות שאי אפשר לעמוד במתיקותם, תמונות בהם הילדה טומנת את ידיה הקטנות בהר הקצפת של העוגה, לש, משחקת ואוכלת. כך ביקר דודו אהרון לנצור את הרגעים בהם ילדתו ואשתו הגיבו לחופש המתוק עם חיוך וצחוק טבעי השמור רק לגיל הנפלא הזה. סשן צילומי קייק סמאש בסטודיו מתבצע בסטודיו ואפשר לבחור אביזרים ורקע תואם שיצרו את התפאורה.

עבור אהרון היו מגוון רחב של רקעים בסגנונות שונים, חליפות קייק סמאש לבנים וחצאית טוטו ואבזרים לבנות. אגב, אהרון עושה הכנות בימים אלו ללאומיאדה השנתית בקלאב הוטל אילת שמתחילות לתפוס תאוצה. בהפקה חתמו עם הזמר דודו אהרון שידאג להקפיץ את השרים, חברי כנסת ופעילי המפלגה, ולא עם מאור אדרי, שהשתתף, כזכור, בקמפיין הליכוד. בכל אופן עד אז, דודו אהרון חגג לאשתו וביתו, בתקווה לעוד הרבה שנים מאושרות של צילומים ושירים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן