בר רפאלי משקרת? צלמי הפפראצי שוב נגד בר

בר רפאלי עם יד אחת, תצליח להסתיר את הפנים מפני הצלמים?

מאז שחשפנו כאן לראשונה את הסיפור המלא מאחורי שבירת היד של בר רפאלי, הכולל פתיחת סנטר ותפרים; כולם מנסים לגלות מי צלם הפפראצי המדובר, שבגללו לטענת מקרובים לרפאלי היא נפלה מהקורקינט שלה כשיצאה מחדר הכושר.

כזכור בר רפאלי צייצה בטוויטר שהיא שברה את היד, אך לא סיפרה למה. אתמול פרסמנו כאן לראשונה את הסיפור המלא על שבירת היד, ואת הפרט הנוסף ששכחה לציין רפאלי, שהיא פתחה גם את הסנטר והזדקקה לטיפול רפואי בבית חולים. המידע מהבלוג הופץ מהר מאוד לכל מדורי הרכילות ואנשי התעשייה ניסו לבדוק מיהו צלם הפפראצי שגרם לברבי שלנו ליפול אבל טרם נמצא צלם כזה. כל צלמי הפפראצי שוחחו היום עם מערכת הבלוג וספרו שאין להם קשר וממש לא צילמו את בר.

הבוקר, מקרובים לרפאלי מספרים שאכן רפאלי נפלה מהקורקינט כשיצאה מחדר הכושר וגם פתחה את הסנטר אבל לא בטוח שהיה שם צלם ויכול להיות שבר סיפרה למקורב לבלוג פרט אחד שאולי היא רצתה להאשים את הצלמים בנפילה שלה..

מבחינת הצלמים, הם כועסים על רפאלי, וטוענים שבכל פעם היא מנסה להוציא דיבה על גבם ואולי זה היה סתם אדם רגיל שצילם אותה ובגללו היא נפלה. כרגע לא ברור אם מדובר בסתם עובר אורח, שצילם את בר רפאלי או שלבר היה יותר נוח להגיד (כרגיל), שצלמי הפפראצי מציקים לה.

לפני מספר דקות צייצה רפאלי בטוויטר: "תודה , אני בסדר גמור. לפחות יש לי סיבה לנוח בבית! אבל הבריאים מביניכם- יש יום יפה תהנו ממנו".

הבלוג ניסה לקבל תגובה נוספת מציפי לוין בשם בר, אך לא התקבלה תגובה עד מועד פרסום הכתבה.

צלמי הפפראצי אומרים: "בר מנסה להכפיש את שמנו".

>> עומרי חיון בטוויטר

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן