בלעדי: אירית רחמים במכתב אישי "חיי הם הישרדות"

אירית רחמים, משתתפת גמר "הישרדות 5" במכתב אישי ובלעדי עבור הבלוג של עומרי חיון, למה מגיע לה לזכות? ועל מה היא מצטערת?

קוראים יקרים, לפני תקופה בחרתי להיכנס לתוכנית הריאליטי הישרדות אחרי מחשבות ארוכות ומעמיקות מתוך מקום של רצון לאתגר ולסגירת מעגל המשולב במעגל חיי. במשך כל חיי עברתי קשיים ומהמורות החל מהיום בו סיפרו לי שאני מאומצת ובחרו בי להיות בת משפחה המשך ברגע בו הקמתי את משפחתי שלי  ועד היום בו אני עובדת קשה ומצליחה לשלב חיי משפחה בעבודה תובענית. מאז ומעולם שאפתי להצליח בכל, בלימודים, בחברה, ובהקמת המשפחה, על מנת שהוריי יוכלו להתגאות בי ומתוך דחף פנימי הישרדותי.

זהו דפוס התנהגות המלווה אותי כל חיי ולכן גם בהישרדות-המשחק חשתי שחובת ההוכחה עלי להוכיח לסביבה ובעיקר לעצמי שאצליח ואשרוד עם כל הקשיים שליוו אותי משך השהיה באי. לילות וימים ללא מזון, תחת כיפת השמיים, בתנאי מזג אוויר קיצוניים, ויחד עם זאת  לתמרן ולשחק את המשחק. זהו משחק פסיכולוגי שגרם לי להבין ולגלות את עצמי מחדש כבן אדם, כאם, כרעיה, כאשה, כל העת חשבתי על הורי ודיברתי איתם שישמרו עלי מלמעלה כמובן על משפחתי, על ילדי, תמיד דאגתי וקיוויתי שהכל בסדר, תוך כדי לחמתי במשימות פיזיות ומשימות השכל שהוצבו לנו בכדי להתקדם שלב פעם אחר פעם, זה בשילוב הומור ושמחה, עצב ובכי כנים ואסטרטגיה מחשבתית הוביל אותי אט אט אל הגמר.

כמו כן למדתי להכיר אנשים יקרים שמכולם לקחתי משהו, ישנם כאלה שהפכו גם לחברים אמיתיים. למדתי להבחין בין הבריתות לבין האמיתות, ובין חצאי אמיתות לאמת השלמה. כשאני צופה בפרקים ממרחק הזמן והגיאוגרפיה אני לומדת שישנם דברים שחשבתי שהם חיוביים ויצאו כשליליים, הרצון והצורך שלי להצחיק ולצחוק יצר למראית עין סוג של לגלוג-שאין בו כל אמת, האמת היא שפשוט רצינו להפיג את הקושי בצחוק ולכל אחד מאיתנו היה חלק בהומור שסייע לעבור את הימים הקשים, זה המקום להתנצל אם מישהו ממשפחת השורדים נפגע על האי או מהצפיה בפרקים, כי הכוונה הייתה לשחק את המשחק על הצד הטוב ביותר ובה בעת לא לאבד את הערכים שבנו.

אני שמחה שהגעתי לגמר, באמצעות רוח איתנה ובזכות העובדה שלא נשברתי, גם כשכולם חשבו אחרת ועכשיו נותרה עוד מדרגה אחת אל עבר הגמר ובה אני זקוקה לכם, אתם שתמכתם בי עד כה, אתם שגילתם במהלך הסדרה דמות שיש בה הכל, יחד איתי בכיתם בקושי ואני הצחקתי אתכם במשפטים ובריקודים, דמות שניסתה להביא את האני האמיתי שלי – בזכותו הצלחתי בחיים ומקווה שבזכותו תעזרו לי אתם ותסמסו את דרכי לגמר כל מהלך חיי הם הישרדות אחת גדולה, על אף הטרגדיות שפקדו אותי בגיל צעיר, אט אט בחיים כמו במשחק שלב שלב הקמתי בעשר אצבעותיי, משפחה ועסק. אם זו לא מלחמת קיום הישרדותית אז מהי הישרדות.

עד כה לחמתי בכוחות עצמי, כעת אני זקוקה לתמיכה שלכם בבקשה סמסו את הספרה 3 למספר 7272 ותמכו בי

אוהבת ומעריצה את תמיכתכם בכל אורך הדרך, אירית

>> גב פשטי בפוסט אישי: "מצטער שפגעתי בנטלי"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן