בלעדי: גב פשטי במכתב אישי "לא היה בי עניין רומנטי בנטלי"

רגע לפני גמר הישרדות 5, גב פשטי כותב לכן באופן אישי מהצד שלו את כל מה שהוא עבר בדרך. ולמה הוא מתנצל בפני נטלי?  בלעדי עבור הבלוג של עומרי חיון

לקוראים שלום רב. מה שלומכם? מתרגשים לקראת הגמר? אני כן ! אפילו מאוד מתרגש ותכלס אפשר להבין אותי לא? אחרי הכל עבדתי מאוד מאוד קשה בשביל להגיע לרגע הזה. לפני זמן מה הגעתי לחופים המדהימים של איי קמארינס, עם עוד 19 מתמודדים שלכולם מטרה אחת. להיות השורד האחרון. אתם קולטים איזה מטורף זה? 20 אנשים מתחרים על מקום אחד? ועוד במשחק הפכפך, לא צפוי, אינטסיבי ועם תנאים פיזיים איומים. וזה באמת הזמן להוריד את הכובע בפני כל אחד מהמשתתפים. על האומץ, התעוזה, הנחישות והתמודדות שכל מי שהיה במשחק, גם אם ליום אחד, היה נדרש להוציא מעצמו.

אבל כמו שאמרתי מקודם, התחרות היא על תואר השורד האחרון וכמובן הפרס הכספי. לגבי הכסף לכל אחד מאיתנו הוא מגיע בצורה שווה. עם יד על הלב. לגבי התואר. זה כבר עניין אחר… לאורך כל המשחק הובלתי ברית חזקה כנגד כל הסיכויים עד הסוף. דבר שלא נעשה בהישרדות ישראל עד כה. עשיתי את זה בזכות עבודה קשה. באמת, לא נחתי לרגע אחד. הייתי צריך לחשוב כל הזמן ולפעול כל הזמן. לדעת לקרוא את המפה, לדעת לקרוא את האנשים שמולי, לדעת מתי ואיך לפעול. כל זה בתנאים של רעב ולחץ תמידי. לבסוף העבודה הקשה השתלמה והנה אני פה. מועמד לגמר הגדול.

עכשיו נשארה עוד הדחה אחת, הדחה שבה אין לי יכול לעזור לעצמי כמו במשחק. הדחה שאני צריך אתכם בתור הברית שלי 🙂 זה הזמן גם לציין שאני כמובן מתנצל בפניי כל מי שנפגע במהלך המשחק, אני די בטוח שגם אני הייתי נפגע בצורה כלשהי אם הייתי מודח.. בכל זאת… משחק משחק אבל בטוח משהו דוקר אותך מבפנים ברגע שנכבה הלפיד. ועוד התנצלות מגיעה לנטלי. בת הברית שלי . שהבטחתי להביא איתי עד הסוף וגם קיימתי:) רק שראיתי פה את הפרקים הבנתי את עוצמת הרגש שנטלי חוותה שם.

במשחק עצמו לא יכולתי לתאר שזה בכלל אפשרי בתוך כל המתח הרעב והלחץ שנמצאנו בו. אז נכון לא היה בי עניין רומנטי בנטלי וזה בסדר, אך יכולתי באמת לנהוג ביותר רגישות כלפי ריגשותייה אם רק הייתי מבין אותם עד הסוף… אין ספק שהתנאים גבו גם ממני מחיר, וחלק מהמחיר התבטא בזה. הייתי כלכך תשוש בעצמי ושבור רגשית בעצמי שהיה לי כמעט בלתי אפשרי לתמוך ברגשות של אחר. ועל כך אני מתנצל מעומק נשמתי. אני אדם שמתוקף נסיבותי וגם מתוקף עבודתי עם בני נוער במצוקה שיודע לכבד ולהבין רגשות. אני אגלה לכם גם סוד קטן שלא ממש נראה בתוכנית… אני בעצמי אדם רגיש מאוד ונפגע בקלות. לכן אני מבין את חשיבות הדבר.

לסיכום שראיתי את עצמי בתוכנית יש דברים שנהניתי לראות ויש דברים שפחות, אני חושב שככה זה גם בחיים כולנו אוהבים בעצמנו דברים מסויימים ודברים אחרים פחות… אבל כל עוד אנחנו מודעים אליהם ומנסים לשנותם הכל בסדר 🙂 בכל אופן עכשיו אני צריך את עזרתכם. בואו ניצור ברית חזקה, בעזרת סמסים כמובן:) ונעזור לי להתקדם שלב בדרך לתואר השורד האחרון. הוכחתי נאמנות, עבודה קשה, אומץ נחישות והתמדה לכל אורך הדרך עכשיו זה בידיים שלכם 🙂

באהבה רבה
שלכם
גב

סמסו 4 ל-7272

>> אירית רחמים בפסט אישי: "חיי הם הישרדות""

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן