זוכרים את נתנאל צ'ונה

בשבוע הבא יערך ערב מיוחד שינציח את זכרו של הראפר שנפטר

מועדון "המזקקה" בירושלים יארח ביום שלישי הקרוב אירוע מיוחד לזכרו של צ'ונה. העצב הגדול מעל המועדון, בו הוא נהג לחגוג. הראפר שהספיק להקליט כשמונה אלבומים באופן עצמאי, יבנה מכך שחבריו ארגנו לכבודו הופעות ממגוון רחב של אמנים שעבדו איתו, כמו טדי נגוסה, שרק, זולוד אדם, דראפט, ועוד אמנים שיגיעו לתת לו כבוד אחרון. אברי ג'י, חבר ההרכב "פלא אוזן" שמארגן לצד אמנים נוספים את האירוע, סיפר שזמן לא רב לפני שנפטר, צ'ונה חלם על הופעת סולו.

על האירוע אמר: "הוא אחד היוצרים היותר מיוחדים שראינו פה בארץ. הוא השאיר אחריו דיסקוגרפיה שלא תבייש אמן בקנה מידה אסטרונומי. נתי היה אדם מהסוג שנדיר למצוא. הוא הסכים לחלוק עם הקהל את נבכי נשמתו ולשתף הכל. הרי כל הסיפור שלו נמצא בסוף במוזיקה, כל מה שנרצה לדעת לגבי נתי, הכל שם. הוא שם את עצמו בעמדה כזו פגיעה, וזה כל כך חשוף שיש בזה משהו אצילי".

צ'ונה החל לכתוב בגיל 14 וכבר שנה וחצי לאחר מכן החל להקליט חומרים, ילדותו לא הייתה קלה, כבן לאב שנפטר בבית הסוהר הוא ראה את החיים מהצד הקשוח שלהם, חוויות שהשפיעו ביותר על כתיבתו, נתנאל הספיק להשיק אלבומים וליצור שיתופי פעולה עם כמה שמות נחשבים בסצנת הראפ המקומית, חבריו מספרים כי היה אחד הראפרים הכי אוטנטיים בסצנה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן