התסבוכת של הזמרת הבכירה מלבנון

סערה אצל השכנה מצפון: בעלה של הזמרת ננסי עג'רם ירה למוות בפורץ ומואשם ברצח

ד"ר פאדי אל האשם, רופא שיניים בלבנון, הוא גם בעלה של הזמרת המצליחה שם ננסי עג'רם. הוא הואשם לאחרונה ברצח כאשר לפני חודש וחצי ירה באדם שהיה חמוש כשפרץ לביתם בביירות ואיים על המשפחה ועל שלושת ילדיהם הקטנים. נמצאו על הגופה 16 פצעי ירי לפי דיווחים בטלוויזיה הלבנונית.

המשטרה התייחסה תחילה להריגתו של מוחמד חסן אל־מוסא כמקרה של הגנה עצמית, וד"ר אל־האשם נעצר ושוחרר לאחר חקירה. התמונה החלה להסתבך כשעלתה הטענה כי ההרוג אינו דמות אלמונית אלא מי שעבד אצל ננסי עג'רם והיה מוכר היטב גם לד"ר אל האשם. התסבוכת של הכוכבת עלתה מדרגה והיא אמרה :"פאדי הוא אב ובעל, יש לו אחריות. בנסיבות האלה כל אב היה מגיב כך".

עוד היא סיפרה כי ילדיהם, בני 10, שמונה ושנה, ישנו בעת הפריצה עד שהתעוררו ושמעו הכל, וכי היא עצמה הסתתרה בשירותים כשהבינה שיש פורץ בבית. הזמרת הכחישה את הטענות כי התוקף מוכר למשפחה. ננסי עג'רם נולדה ב–1983 בביירות והחלה את דרכה המוזיקלית בגיל 12, בתחרות כישרונות צעירים במדינה, שבה ניצחה עם שיר של אום כולתום. את אלבומה הראשון הוציאה בגיל 15. הלהיט הענק הראשון שלה הפך אותה מפורסמת בכל לבנון. מוצאה המצרי־לבנוני הקל עליה לשיר בניבים ערביים שונים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן