השחקנית לין כהן נפטרה

השחקנית לשעבר מצאה את מותה בגיל 86

לין כהן הלכה לעולמה בגיל 86 אתמול ביו יורק. השחקנית האמריקנית שגילמה את מגדה בסדרה "סקס והעיר הגדולה", היה אחת השחקניות הנאות בתחום. בסדרה המדוברת של שנות ה2000 היא שיחקה את תפקיד עוזרת הבית השמרנית של מירנדה הובס (סינת'יה ניקסון), ובראיון שהעניקה לפני שנתיים למגזין קוסמופוליטן, סיפרה על התפקיד שפרסם אותה.

בין היתר היא אמרה שם: "היא הייתה חכמה מאוד, בוסית, ואחת שלא סבלה טיפשים". כהן גילמה את התפקיד הזה גם בסדרה וגם בסרט "סקס והעיר הגדולה". בנוסף גילמה כהן תפקידים נוספים רבים, ביניהם גולדה מאיר בסרט "מינכן" של סטיבן שפילברג ומאגס בסרט "משחקי הרעב". כהן היא יהודיה שנולדה בקנזס סיטי שבמיזורי.

שרה ג'סיקה פרקר, שחקנית וכוכבת "סקס והעיר הגדולה", ספדה לכהן באינסטגרם: "לין כהן היפה, הקולגה היקרה שלנו. כישרון, חן, השראה. תנוחי בשלום על משכבך". אגב, כהן התפרסה כאשר גם שיחקה בסדרות טלוויזיה, כמו "האחות ג'קי", "חוק וסדר", "גברת מייזל המופלאה", "מומחה לכלום" ועוד. כמו כן כהן הופיעה בתיאטרון והייתה מועמדת לפרסים בזכות תפקידיה שם. בקרוב מאד ייערך טקס האשכבה שלה ועל ארונה יחלפו מיטב הכוכבים שהכירו ושיחקו אותה כאשר ההספדים ממשיכים להגיע לבית המשפחה הכואבת והעצובה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן