חשיפה: סרטון העירום של כפיר כהן מ"האח הגדול"

צפו בסרטון של הדייר החדש חושף את אחוריו לפני 5 שנים

בלעדי לפורטל עומרי חיון: הדייר כפיר כהן מהאח הגדול צילם סרטון בעירום בו הוא חושף את הטוסיק שלו. מדובר בקטע מלפני חמש שנים אבל כעת כשהוא נכנס לבית המפורסם, הסרטון הזה מקבל משנה תוקף לאור הידוענות שהוא יזכה לקבל. כפיר כהן, בן 34, מתל אביב, מנהל גלריית אומנות, איש חיי לילה לשעבר ורווק תל אביבי מושבע שלא מאמין בחתונה וגם מעדיף שלא תזמינו אותו לאחת.

כהן הוא במקור מהשכונה בבת-ים ומאמין שעדיין מחזיק בקסם השכונתי שלו גם בעיר הגדולה. פרט אליו נכנסו אמש לבית האח עוד דיירים חדשים. מדובר בפול טשיגאן, בן 26 מחיפה, רווק ובעלים של חדר כושר. טשיגאן הוא ארמני נוצרי שהשתתף בעבר בשתי עונות של "נינג׳ה ישראל". הדייר השלישי להצטרף היה אלון וולקוביצקי, עורך דין פלילי בן 47 שהוא רווק וידוע בדעותיו הימניות. וולקוביצקי כבר זכה לתמיכה פומבית מהצל.

עוד אחת חדש היא אודליה סויסה בת 34 מירוחם, נשואה פלוס ארבעה ומנהלת קו תרופות. הבאה להיכנס הייתה נעם לוי, בת 22 מגני תקוה, סטודנטית לחינוך מיוחד ובעלת היסטוריה עם הדייר הדומיננטי ליאור דואק. האחרונה להיכנס הייתה שירלי סידיק, בת 25 מתל אביב, ברמנית ומאפרת במקצועה. יהיה מענין לעקוב אחרי כפיר כהן ולראות אם גם שם הוא יבצע אקטים של זימה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן