פול טשגיאן ואודליה סויסה יכנסו בשבת כדיירים חדשים בבית "האח הגדול"

אתם מכירים אותו מריאליטי אחר לגמרי, ואנחנו שמחים מאוד לבשר לכם שבקרוב תראו ממנו עוד הרבה • אולי בבית "האח הגדול" הוא ימצא זוגיות? היא אוהבת הומואים, אבל יש לה בעיה רצינית עם אשכנזים • אחרי שסיפרנו לכם על כניסת פול טשגיאן, קבלו את השם הבא שייכנס לבית "האח הגדול" בכניסה השנייה

נינג'ה בנווה אילן: פול טשגיאן בדרך לבית "האח הגדול", כך נודע לפורטל עומרי חיון בשבת הקרובה תתקיים הכניסה השנייה לבית, שעשויה לשנות את יחסי הכוחות בו. אתם הראשונים לדעת שאחד הדיירים הצפויים הוא פול טשגיאן, שניסה את מזלו בשתי עונות של "נינג'ה ישראל".

פול, 26, מאמן כושר, הגיע בעונה הראשונה לחצי הגמר. בעונה השנייה הוא חזר, אבל נפל לבריכה כבר בשלב הראשון ולא הצליח לסיים את המסלול. הוא בלט במיוחד לא רק בזכות כישורי האתלטיקה שלו אלא גם בזכות הנתונים החיצוניים היפים והטובים שלו, שכנראה גם יעזרו לו לבלוט בבית האח ואולי גם לאיים על דיירים אחרים. ב"נינג'ה" פול סיפר על הקושי שלו למצוא זוגיות, לדבריו, בין היתר בגלל היותו ארמני.

אשכנזים, תיזהרו: משתתפת "בואו לאכול איתי", אודליה סויסה מירוחם בדרך ל"האח הגדול", כך נודע ל"ישראל היום". סויסה, נחשבת לאחת המתמודדות הבולטות בעונה. היא אם לארבעה, והשתתפה בעונת הריאליטי יחד עם בעלה הכבאי. אם היא מוכרת לכם אבל לא מהריאליטי של כאן, אולי צפיתם בה בשעשועון "The Wall", בו השתתפה עם חברתה ורד אסף בשנת 2018.

עם רזומה של כמה שעות מסך, היא כבר הספיקה להסתבך עם האשכנזים. "החיים שלכם משעממים, אתם חסרי שמחה ואנרגיה, תמיד עצובים", אמרה למשתתפים אשכנזים בתוכנית בהכללה גסה. "קשה להוציא מהם שמחה טבעית או חיוך. איכס, מסכנים. אין לי חברות אשכנזיות". היא גם לא חובבת מותגים, "כי ממילא הטיקט נמצא מאחור", אבל כן אוהבת הומואים "כי הם כמו תבלין".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן