אנה זק ויתרה על גיוס VIP

על אף הפופולריות והחשיפה הגדולה אנה זק בחרה להתגייס כמו כולם

שאפו לכוכבת הילדים: אנזק בחרה לוותר על גיוס vip לצה"ל, זאת להבדיל מנועה קירל שעברה שרשרת חיול מצומצמת, קיבלה חדר שינה נפרד בטירונות, מקלחות נפרדות ועוד הקלות להן זוכים כוכבים בכדי למנוע חדירת לפרטיות והצקות. כוכבת הילדים והנוער, אנה זק, החליטה שהיא רוצה להתגייס כמו כולם והיא מוותרת על גיוס vip לצה"ל. בהחלט החלטה מעוררת כבוד ואמפתיה.

כמו כן, על פי מקורבים לאנה זק היא הזיזה את כל עיסוקיה כך שתוכל להתחיל את הטירונות מיד לאחר הגיוס לצה"ל ב15 במרץ. אז אם לא יהיו שינוים של הרגע האחרון, זק תתגייס בבקו"ם עם כולם בתאריך שנקבע כאחד העם, ללא דרישות מיוחדות. זק כאמור בחרה לוותר על ההטבה והעדיפה להתגייס בדיוק כמו כולם, בין היתר כדי לשמש דוגמא לאחרים.

עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של זק מסר בתגובה: "אנה אכן קיבלה הצעה לגיוס VIP. אחת מתוך שבעה מפורסמים שקיבלו הצעה כזו, אך החליטה שהיא מעוניינת להתגייס כמו כולם, ללא הקלות וללא הטבות. אנה קיבלה את ההחלטה באופן עצמאי ובחרה להיות חיילת מן המניין". כידוע, שבעה מפורסמים זכו עד כה להצעה מפתה של גיוס VIP מיוחד שמספק להם הקלות שונות בגיוס, כמו חדר שינה נפרד בטירונות, מקלחות נפרדות וכדומה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן