למה שירי קופפרברג ולירן לוי הגיעו בנפרד?

שירי קופפרברג  ולירן לוי לוהקו לקמפיין זוגי במסגרת פעילות ייחודית לרגל הוולנטיינז של רשת אופנה. צוות ההפקה חשש לרגע כאשר לירן ושירי קופפרברג  הגיעו לסט הצילומים כל אחד בנפרד. כעבור זמן קצר צוות ההפקה נרגע מאחר והם התחבקו והתנשקו. השניים כאמור נפגשו על הסט וחתמו את המפגש בנשיקה. אגב, הקאמבק המתוקשר של שירי ולירן העניק להם ארגז בסך 20,000 שקלים שיכנסו לחשבון שלהם עקב הצילומים.


השניים לוהקו לקמפיין זוג לקראת יום האהבה אבל הגיעו לצילומים בנפרד

הקאמבק אגב קרבה בגלל שקופפרברג שמרה על קשר קרוב עם חבריה לריאליטי ביניהם שרונה מרלין ויוגב אלקיים. היא הפתיעה כשהביאה את לוי, האקס לשעבר, לדייטים המשותפים שהם מארגנים בפאבים ומסעדות שונות. לאחר שהשניים נצפו יושבים יחד עם חברי "חתונה ממבט ראשון" על בירת צהריים, הם החליטו לצאת לטריפל דייט בקפה בתל אביב.

שירי קופפרברג ולירן לוי שציינו קאמבק עלו על סט הצילומים לדפוק פוזות זוגיות מול עדשת המצלמה, דבר שהם כבר מתורגלים לעשות טוב. גם שירי הרגישה מנוסה בתחום הזוגיות, ועל הדרך היא העניקה טיפים לנשות ההפקה. השניים החליטו לקחת את הקאמבק לאט ולא רצו לטפח ציפיות גדולות בקרב קהל צופיהם, שמחכה כבר לראות אותם תחת החופה כדת משה וישראל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן