חשיפה: תכירו את החתן של חגית היימן!

החתן הוא בחור מסורתי מירושלים ולא, לא מדובר בבחור בו חגית הייתה מאוהבת 6 שנים. אבל לפורטל עומרי חיון הגיע תמונה בלעדית של החתן המדובר ליד המסוק המדובר.

החתן של חגית הוא בחור מסורתי מירושלים. עכשיו אפשר לדווח על כך. זוכרים מצד שני שחגית דיברה על בחור שהייתה מאוהבת בו 6 שנים? אז לא כך הם פני הדברים. חגית היימן, בת 36 מהרצליה, מדריכה במרכזי גמילה מסמים לאחר שחוותה בעצמה התמכרות לפני שנים ונגמלה, היא נולדה וגדלה בבית דתי חרדי בבני ברק ועכשיו הדרך לחתונה עם בחור מסורתי. זו העובדה. תמונה שנשלחה בלעדית לפורטל עומרי חיון חושפת דמות של איש מול המסוק שעלה מעל בית האח הגדול – האם זה החתן המסתורי? לפורטל עומרי חיון נודע שבהחלט. בקרוב הוא צפוי להיכנס לבית ולהציע לחגית נישואים. עד אז צפו בתמונה שלו

בינתיים בבית "האח הגדול" חגגו לחגית חתונה עם שמלת כלה וזר פרחים. אחרי חגיגת המסוק שהיתה באח הגדול עם אמלי וחגית, האחרונה באמת מאמינה שהיא הולכת להתחתן. רגע אחרי שהיא זעקה "אני אתחתן אבל מי החתן" היא נכנסה לחדר האח והתחילה להסביר כמה היה לה קשה עד עכשיו, ושעכשיו היא נשואה כי "ירדה על ארבע ואמרה". האם לרדת על ארבע זה מה שמביא להרבה בנות את הצעת הנישואים, אבל זה לא הופך אותך לאישה נשואה?

החתן המדובר נכנס לבית?! צפו בסרטון מהחתונה שארגן האח הגדול בחצר הבית – הצטרפו לעמוד הסודי של עומרי חיון! הקליקו כאן לצפייה

בכל אופן, אמילי בינתיים מסתובבת בבית, בנסיון נואש לעשות בקרת נזקים לפאדיחה ומסבירה לכל מי שמוכן לשמוע שהיא בעצם ידעה שזה לא היה מיועד לה: "אפילו לא בכיתי, כי ידעתי שהוא לא יעשה את זה, זה לא מתאים לו". קצת מצחיק לשמוע אותה מבחוץ. את חגית כמובן זה לא מעניין והיא תצטרך להסביר לדיירים מי החתן באמת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן