אסיף אלקיים בהלם: מעיין אדם בדרך לאח הגדול?

האם האקסית של אסיף תכנס לבית בשבת עם כניסת הדיירים החדשים?

מעיין אדם, האקסית של אסיף, תכנס לבית האח הגדול בשבת עם כניסת הדיירים החדשים? פנייה מההפקה כבר נעשתה אבל כרגע מעיין מסרבת לחבור לחגיגה הגדולה של רשת 13. אדם היא כוכבת הריאליטי 'הישרדות', הגישה תכנית בוקר קבועה ברדיו גלי ישראל והדוברת לשעבר של השרה מירי רגב, שם הכירה גם את אלקיים למה שהתפתחת לזוגיות ארוכה ואהובה. אותה זוגיות נקטעה לפני כניסת אסיף לאח הגדול ועכשיו נראה אותם שוב יחד?

כאשר הבינה שהפרידה בפתח היא אמרה: "הוא בחר בבית אחר, במלוא מובן המילה. וכך, התהום שמלכתחילה נפערה בינינו למעשה רק התעצמה. אני משתוקקת ליציבות ולמשפחה, והוא יצא לחוויה הפוכה; אני בשלה ומוכנה להכות שורשים, והוא בחיפוש עצמי למתקדמים; אני רוצה בעל אוהב ותינוק במיטה שלי, והוא בכפיות עם 15 זרים. הלוואי שינצח, הלוואי שיהיה לו מדהים".

הדברים העלו רעיונות להפקת האח הגדול שפנו לאדם במטרה להכניס אותה לבית ולשגע את אסיף וגם אותה אך היא סירבה כרגע. עוד אמרה על הפרידה מאסיף: "הלוואי שיצא משם גדול והלוואי שזה יהפוך לו את החיים. אבל אני את הריאליטי שלי סיימתי לפני ארבע שנים. עשיתי דרך ארוכה מאז, והיום יש לי חלומות אחרים ובכל זאת אני שם, בעל כורחי, בכל פעם שהוא מזכיר את שמי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן