דיירי האח הגדול במרד נוסף נגד ההפקה: "להאח הגדול יש בולבול קטן"

בעוד צופי "דה וויס" יכלו לצפות בהחלטתה התקדימית של הזמרת הצעירה והמוכשרת יובל דיין, הפייבוריטית המובהקת לזכייה בגמר, לוותר על התואר הנכסף במחצית הגמר, באותו הזמן מלחמה בערוץ 20 , מבית הזכיינית המתחרה "קשת.

אז מה קרה הפעם בבית האח הגדול? משתתף העונה הרביעית סער סקלי בעוד נסיון מרד, שנתקלים בהדיפה משומנת ויעילה היטב מבית "האח הגדול" א.ק.א יורם ז"ק , בית ההפקות קופרמן והזכיינית המובילה בערוץ 2 המסחרי, "קשת".

תחת צלילי השיר הקנטרני "כל מה שאת/ה יכול לעשות אני יכול לעשות טוב יותר", יכלו לשמוע צופי ערוץ 20 רסיסי שיחה בין דיירי הבית שחושפת מהלך תקדימי שהציע הדייר המורד סער סקאלי , במהלכו יעמידו דיירי הבית את עצמם להדחה ויניחו לצופים לבחור מי יעלה לגמר, מבין כלל המשתתפים. רוב השידור באותה השעה צונזר.

צלילי השיר הושמעו לאחר שמאמצי ההפקה להדוף את המהלך נתקלו בהצלחה, ממניעים שנחסכו מאיתנו הצופים ככל הנראה, ומהלך ההדחות המשיך כתקנו, בשעת איחור שנגרמה , ככל הנראה, כתוצאה מהמשא ומתן שבין ההפקה למשתתפים.

בתום השיר יכלו הצופים לשמוע את הערתו העוקצנית של סער אל עבר ה"אח הגדול" (ז"ק) , שרימזה על גודלו הנמוך מהממוצע של איבר מינו של ז"ק, כנראה בהשראת פרשת דנה רון מהעונה החולפת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן