מה עשו ליאור דואק וירדן אדרי מתחת לשמיכות?

שוב פעם השניים נצפו מתגופפים בשעת לילה מאוחרת – איך יגמר הרומן הזה?

אמש נתפסו ליאור דואק וירדן אדרי בהתגופפות לוהטת מתחת לסדינים ונראה שרף החרמנות של ליאור גבר על הרצונות שלו שלא להיכנס לקשר רציני במהלך השהות שלו בבית. אחרת קשה להסביר את מה שעבר עליו אבל כנראה שהפיתויים של ירדן עשו את שלהם בסופו של דבר והוא נגרר אחריה למיטה. הכל החל כאשר שיחה בין ליאור לירדן נגמרה בזה שירדן דחפה את ליאור להתקרב אליה.

לאחרונה ראינו כיצד ירדן מחזרת אחרי ליאור דואק, היא שלחה לו רמזים ומסרים עבים בנושא. ליאור דיווח שאין לו עניין להיות בקשר עם מישהי בבית אבל החל דווקא להתקרב אליה שוב לאחרונה אחרי שהיה ביניהם נתק קטן. הוא הגיע לחבק אותה ואדרי החלה לחוש שיש מצב איתו.

כמו כן ראינו את אדרי עושה צעדים דומים עם הנשיקה הלוהטת ביניהם מלפני חודש – אז מי לדעתכם סחף את מי לפוזיציה המחרמנת שיש בתמונות כאן? בכל מקרה ירדן אדרי לא הסתירה את אהבה שלה לבני העדה התמנית. לפני שבועיים ישבו במיטה ירדן וליאור, התחבקו והתגופפו. נראה ששום דבר לא יעצור את השניים מלהיות ביחד, הן בבית האח הגדול או הן מחוץ לבית החיים האמיתיים. כמו כן נראה שהקולות שליאור שמע מבחוץ לא השפיעו עליו והוא ממשיך להיות צמוד לירדן.

לצפייה בסרטון של ליאור וירדן עושים את זה הצטרפו לעמוד הסודי של עומרי חיון – הקליקו כאן!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן