בדרך לתהילה: אלה לי להב ואור עמרמי יככבו בסדרה חדשה

שני הכוכבים שהגיעו לגמר הכוכב הבא קיבלו הצעה נוצצת במיוחד 

שני כוכבי הזמר שעלו לגמר הכוכב הבא אך לא זכו, אור עמרמי ואלה לי להב קיבלו הצעה להשתתף בסדרת ילדים חדשה שעתידה לצטלם בקרוב. אין ספק שמדובר בקידום לקריירה של השניים שנתנו הופעות מעלפות בתכנית הגמר ובכלל לאורך העונה כולה. בשלב זה לא ברור מה שם התכנית אך אנשי ההפקה שלה כבר פנו לסוכנים של השניים על מנת לבחון אפשרות.

בקרב אלה לי ואור יש רצון למנף את הקריירה אחרי הכוכב הבא ונראה שאי זכייתם לא ממש אכזבה אותם, בטח בכל הקשור לאלה לי. הזמרת המוכשרת שהיתה מועמדת מובילה לניצחון, גרמה לאלפי צופים להצביע עבורה, אבל יש כאלה שיאמרו שהיא מראש ויתרה על ניצחון בתחרות. למה? בהתכתבות פנימית בקבוצת הכיתה שלה כתבה המחנכת: "אלה-לי, כל הכבוד על העלייה לגמר, את מדהימה". אלה-לי הגיבה: "אל תצביעו לי, תצביעו לעדן פליז. אני לא רוצה לזכות".

התלמידים הגיבו: "מה פתאום, מה יש לך? מה את נורמלית?". אלה לי הסבירה: "אני באמת לא רוצה את זה. זה חתיכת תיק. תסמכו עלי ותצביעו לעדן בבקשה". שלציטוט היא אמרה: "מתחילת העונה תמכתי בעדן ורציתי שהיא תזכה. אני אפילו שמחה שאני לא זכיתי. אני ממש שמחה בשביל עדן, מגיע לה והיא מושלמת. גם לזכות בתחרות זה מלא אחריות על הכתפיים ואני צעירה ממש, זה מלחיץ, אז זה נותן לי ככה רגע להירגע ולעבוד בשביל עצמי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן