כל הפרטים על יונתן גבאי – החבר של עדן אלנה

הכירו את הצמוד של נציגת ישראל לתחרות השירה הבינלאומית, יונתן גבאי

עדן אלנה בת ה–19 היא נציגת ישראל לאירוויזיון 2020 שיתקיים ברוטרדם שבהולנד במאי הקרוב. אחרי שהוכיחה בגמר "הכוכב הבא" שהיא מסוגלת לשיר גם פופ שמח וגם בלדות מרגשות, אין ספק שהיא ההימור הבטוח של ישראל למשימה. למרות שהפגינה לאורך העונה כישורי ריקוד, וביצעה שירים של אמניות כמו ביונסה או ריהאנה, אמש היא התייצבה דווקא כאנדרדוגית, מול מתחרים חזקים ממנה.

מי שתמך בה מאחורי הקלעים לכל אורך הדרך הוא החבר הצמוד שלה יונתן גבאי, בן זוגה בחצי השנה האחרונה. היא בת 19 והוא בן 25, אך פער הגילים לא מנע ממנו לעקוב אחריה באינסטגרם ולפנות אליה בהודעה אישית. אחרי כמה לייקים והתכתבויות ברשת החברתית, השניים נפגשו. יונתן גר בתל אביב והוא ועדן מצליחים לנהל מערכת יחסים למרות שהיא קצת רחוקה וגרה בקריית גת. אמנם מדובר בקשר של פחות משנה, אבל מקורבים לשניים מבהירים כי הם מאוהבים.

על הקשר שלו עם עדן אמר: "יש לנו עוד כמה שנים טובות לפני חתונה אז יש עוד זמן לזה… בינתיים אני נהנה ממה שיש לנו עכשיו״. אלנה נולדה בשנת 2000 בירושלים וכיום היא מתגוררת עם אמה בקרית גת. הוריה עלו מאתיופיה והתגרשו כשהיתה תינוקת. רוב חייה גדלה כבת יחידה לאם חד־הורית. בצעירותה למדה בבית ספר דתי ובתיכון כבר עברה למגמת תיאטרון. לפני כשלוש שנים זכתה בתוכנית "אקס פקטור", מה שהפך אותה אמש לישראלית הראשונה שזוכה פעמיים בתוכנית ריאליטי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן