דניאל גרינברג חוגגת במסיבת הרווקת בזנזיבר

 כבר בלילה הראשון הכוכבת תועדה בחגיגה על החוף בזנזיבר

המתחם של דניאל גרינברג והחברות שלה בזנזיבר קיבל אותן בקול תרועה רמה. כבר בלילה הראשון הכוכבת תועדה בחגיגה על החוף בזנזיבר כשהיא מוקפת מקומיים עם מסיכות ורוקדת לצלילי המוזיקה המקומית. החברות תיעדו את החגיגה הגדולה ונראה שהולך להיות להן חופשה מהסרטים, רגע לפני שהיא נפרדת מחיי הרווקות. דניאל גרינברג חוגגת בזנזיבר במלוא מובן המילה.

היא והבנות השתלטו למשך ארבעה ימים על אתר נופש יוקרתי באי הכולל בריכה חיצונית פרטית ובריכות פנימיות מוצלות, מרכז טיפולים וספא, וכמובן שף פרטי שמבשל ארוחות לפי בקשה. כאמור, בימים הקרובים גרינברג וחברותיה יבלו במסע חלומי שיהיה אקורד הסיום לחיי הרווקות של הדיירת לשעבר. כל החבורה לנה בשש וילות פרטיות מבודדות ומעוצבות בסגנון אפריקאי, מוקפות בנוף טבעי וחופים.

אייל גולן והיפה שלו ישברו את הכוס ב-12 למרץ, ממש בעוד חודש בחתונה אליה צפויים להגיע מיטב סלבריטאי וספורטאי ישראל. הזמר יישא לאישה את דניאל בת ה-25 ככה שכנראה שבעתיד הקרוב נראה עוד יורשים, מי יודע, אולי עם הזיקה של אמא ואבא לכדורגל עוד יטפחו את הדור הבא של הכדורגל אצלם בבית. אנחנו ביינתיים נאחל לדניאל המשך מסיבה מטורפת ותמונות נוספות יעלו בהמשך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן