אביבית בר זוהר נגד רות אלבז

הכוכבת והמודחת הטרייה היו אמורות להתראות בראיון, אך למה הוא בוטל?

דיווחים שהגיעו למערכת הפורטל מספרים כי רות אלבז לא הסכימה לשבת באותו פאנל עם אביבית בר זוהר, כל זאת על מנת לדבר על ההדחה מבית האח הגדול. מקורבים למודחת דיווחו כי רות לא חשה בטוב, לכן היא סיימה את הראיון האישי במהרה ולא המשיכה לפאנל עם בר זוהר. כמו כן דווח כי הובטח לה מההפקה שמיד אחרי הראיון האישי היא משוחררת. כנראה שאביבית בר זוהר לא קנתה את התירוצים הללו.

אז מה עשתה הדיירת לשעבר? היא ניגשה לסטורי הפרטי שלה ועשתה לרות אלבז שיימינג. היא טענה בסטורי שרות סירבה להצטלם ולהיכנס לשידור יחד איתה, בגלל הדעות הפוליטיות השונות בין השתיים. רות אלבז היא שמאלנית ובר זוהר היא ימנית. מי צודקת אם כך? נשאיר לכם את התשובות, אך נספר לכם גם שרגע אחרי שעזבה את אולפני נווה אילן, חזרה אלבז לזירה שבה היא התפרסמה לראשונה וצייצה בטוויטר על חזרתה.

בלי קשר אלבז הוזמנה להתארח בתוכניות "רשת 13", אבל ההלם של ההדחה והחזרה הביתה, גרמו לה לחוש ברע. בוטלו צילומים ל"צינור" והיא התבקשה להגיע רק לראיון אישי בפאנל של "הדוח היומי" בהנחיית יעל בר זוהר וקובי מחט, כפי שמוזמנים כל מודחי האח הגדול הטריים.  מי צודקת אם כך? נשאיר לכם את התשובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן