דניאל גרינברג חוגגת במסיבת רווקות

ארוסתו של אייל גולן המריאה למסיבת רווקות בזנזיבר

דניאל גרינברג חוגגת בזנזיבר. היא והבנות ישתלטו למשך ארבעה ימים על אתר נופש יוקרתי באי, הכולל שש וילות פרטיות מבודדות ומעוצבות בסגנון אפריקאי, מוקפות בנוף טבעי וחופים לבנים. במתחם יש בריכה חיצונית פרטית ובריכות פנימיות מוצלות, מרכז טיפולים וספא, וכמובן שף פרטי שמבשל ארוחות לפי בקשה. כאמור, בימים הקרובים גרינברג וחברותיה יבלו במסע חלומי שיהיה אקורד הסיום לחיי הרווקות של הדיירת לשעבר.

מי תטוס איתה? שגית רביבו, הלן הוד, אירית רחמים, בר סנדלר, קארין ותמיר גרינברג. כל החבורה תיפרד מימיה האחרונים כרווקה כאשר הן מתהלכות יחפות על החול הלבן של חופי זנזיבר המקיפים את הריזורט היוקרתי שמחכה להן שם. חודש וחצי לפני החתונה בה תצעד אל עבר החופה לצידו של אייל גולן, החבורה הזאת הולכת לבלות במתחם מפנק ויוקרתי במיוחד בזנזיבר.

לפני חצי שנה אייל גולן כרע ברך במהלך חופשה זוגית בקפריסין ושאל את גרינברג האם תנשא לו. הדוגמנית השיבה בחיוב ובדצמבר האחרון הם כבר הכריזו על ה-12.3 כיום הגדול בו ינשאו, באולם אירועים במרכז תל אביב עם אלף אורחים. 11 מתוכם נמצאות ממש ברגעים אלו ביבשת אפריקה כדי ליהנות מהחיים בעוד אנחנו ספונים בקור החורפי של ישראל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן