צפו: פיצוץ בבית "האח הגדול" – יוסי אורפלי פותח על ניר אבישי כהן

אביו של טילטיל: "לניר יש מפלצת במוח, הוא דעאש"

יוסי אורפלי החל להתווכח עם ניר אבישי כהן היום על הנושא הפוליטי בין הימין והשמאל. ניר לפתע החל לדבר על טילטיל כששאל את יוסי "הבן שלך שירת בקרבי?" הדבר גרם ליוסי להתרגז מאד ולפתוח על ניר מול הדיירים. "עד עכשיו כיבדתי אותו בתור ניר, עכשיו לא זה ולא, לבן אדם יש מפלצת בתוך הראש, בלב שלו, הכל הצגות – חרטא ברטא. הוא מכניס את הבן שלי לדיונים שלו. כל זה קרה הבוקר. הוא שואל אותי איפה הבן שלי היה בצבא?"

יוסי לא עצר: "יש לו מפלצת במוח שלו ובראש שלו, הוא אדם רע והכל אצלו הצגות. כל מה שהוא כאילו נותן נראה נעים הליכות זאת הצגה. יש לו מפלצת במוח. מה הוא מתריס אותה, מה היא קשורה? ככה ללכלך על המדינה וחיילי צה"ל? מה יש לו אחרת לעשות? ככה סתם לדבר?  יש לו רוע בלב. ממש מפלצת עם קור הרוח שלו".

לסיכום אמר יוסי: "הוא חיכה לי בסיבוב אני ידעתי את זה. בשבילנו ניר הוא דעאש, כל הראש שלו והלא יודע מה נגד המדינה הזאת. יש דעות אבל מה שי לו בראש זאת לא דעה. הכל קיצוני נגד ישראל, לעולם זה לא יכול להיות דעה. זה ללכת לחו"ל ולהיות נגד העם שלך". יותר מאוחר הוא אמר לתקוה שניר הוא "דאעש למדינת ישראל. בשביל כולם הוא כאן דאעש למדינת ישראל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן