לירן לוי על הקאמבק עם שירי: "לא הייתי בוגד בה עם אף אחת"

לירן לוי מדבר על הכל, אחרי החזרה לשירי קופפרברג 

הרשת סערה לפני שלושה חודשים בעקבות פרסומים על פרידה של הזוג שכבש את לבבות הצופים בעונה השנייה של תוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון" בערוץ 12. המעריצות כבר ניסו לזנק על לירן לוי בזמן שהוא היה פרוד משירי אבל הראש שלה לא היה שם והוא קיווה שהם יחזרו אחרי הפרידה. לשמחתו זה קרה ועכשיו הוא מדבר על הימים של המשבר.

על ההחלטה להפרד: "זה לא היה מאכזב, אבל חשבתי עדיין על שירי. הכל נראה לי פחות טוב ממה שהיה לי. פחות טוב משירי. וגם הרגשתי שאם אני אעשה משהו, אני אבגוד בשירי, שעצם העובדה שאני אדע שעשיתי את זה תהרוס לי. זה לא שהייתי צריך את ההסכמה של שירי, זה משהו שהרגשתי בתוך עצמי, שאם שכבתי עם אחרת, זה יגרום לי לריחוק".

"לא רציתי לפגוע בשירי, ידעתי שהיא אפילו לא תשאל אותי מה קרה כשלא היינו יחד. ומאידך, ידעתי שגם אם היא לא תדע שזה קרה, זה יפגע בה. וגם בי. סוג של חילול. על המחשב שלי נמצא עד היום מכתב פרידה שרק חיכה שאני אלחץ עליו סנד ואפרסם אותו באינסטגרם. מכתב שאם רק הייתי מפרסם – זהו, זה היה גומר סופית את הקשר. התייעצתי קצת עם יעל הפסיכולוגית של 'חתונה ממבט ראשון' והיא אמרה לי, 'אתה יודע, כתבת מדהים, אבל אם אתה מפרסם אותו תדע שנגמר העניין'".

על ההחלטה הוסיף: "כל הזמן הייתה לי התלבטות – איזה תמונה לשים, שלי לבד או של שירי ושלי יחד, את יודעת, כמו מעיין אדם ואסיף שפירסמו תמונה זוגית אבל תמונת פרידה. ואז אמרתי, אולי בעצם תמונה שלי לבד במושב, כאילו חזרתי למקורות שלי. בדד כזה, מסתכל אל האופק. אבל במבט לאחור, כל ההתלבטויות האלו היו רק סוג של תירוץ. משהו עצר מבעדי ללחוץ על שלח".

אז מה גרם לו להתחרט? הוא מספר: "למרות שנפרדנו, המשכתי לדאוג לשירי כאילו שאני עדיין איתה. כששמעתי שהיא עומדת לטוס לחו"ל, הדבר הראשון שעלה לי בראש היה, 'אבל המזוודות נמצאות במחסן, מי יביא לה את המזוודות? מי יסחב אותן למעלה?' אז התקשרתי לשרונה ואמרתי לה:' תיקחי את המפתח, תעזרי לה'. 'לא, היא הסתדרה'. ואני כזה, מה, איך היא הסתדרה? כנראה שהרגשנו אחד את השנייה, שזה לא כזה תם ונשלם. המשכנו להתכתב, שירי ואני".

על הפרידה סיכם: "כמו שאני הייתי בהיי מהתגובות והיא פחות. ואז אתה נכנס למעגל כזה של טלוויזיה וראיונות והשקות. אני לא רוצה להכניס אותך יותר מדי לנסיבות הפרידה, זה שלנו וזה יישאר שלנו, אבל חוסר התקשורת הזה, והקושי, זה עשה המון. ואף אחד לא מבין אותנו, אי־אפשר להתייעץ עם אף אחד. כולם חושבים שאנחנו זוג רגיל, ואני אומר להם, 'אנחנו אף פעם לא נהיה זוג רגיל'. אנחנו הכרנו בטלוויזיה, יש לנו את הדבר הזה בינינו – את המצלמות, את התגובות, את זה שכולם נכנסים לתוך הציציות שלנו ורוצים לדעת מה קורה אצלנו בכל רגע נתון".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן