תקרית אלימות ב"האח הגדול": אסיף נגד ליאור

תקרית אלימה קרתה לאחר שהתפתח בין הדיירים ויכוח במהלך עריכת רשימת הקניות • שאר הדיירים נאלצו להפריד בניהם • מה תהיה תגובת האח הגדול? צפו

מוויכוח קולני לתקרית אלימה: דיון במהלך ישיבת התקציב היום (שישי) התדרדר לפסים לא נעימים. ליאור דואק ואסיף אלקיים דחפו זה את זה במהלך ויכוח שהתרחש במהלך עריכת רשימת התקציב.

ברגע המדובר, ליאור התרגז בנוגע לאחד הפריטים שמופיעים ברשימה ושלדעתו לא אמור להיות שם, התפרץ קדימה ומחק אותו באצבעו. אסיף, שעמד לידו, קרא לעברו ואז דחף את ידו לאחור, מה שגרם לליאור לדחוף בחזרה ולצעוק "אל תיגע לי ביד". העימות אילץ דיירים אחרים להפריד בין השניים, במה שבקלות, כך נראה, יכול היה להפוך לאלים אף יותר.

לצפייה בסרטון המכות הלא מצונזר שהיה בין ליאור לאסיף – כנסו לעמוד הסודי של עומרי חיון – הקליקו כאן לצפייה בסרטון

זה אינו העימות הראשון שבו מעורבים ליאור או אסיף, אך אירועים שכוללים מגע פיזי אלים בין המתמודדים הם עדיין מקרה יחסית נדיר, אפילו בבית של "האח הגדול". לא פעם אלה רשימות התקציב שמעוררות את האמוציות בבית.

הצופים בקטע תהו ברשתות החברתיות בנוגע לצעדים שיינקטו בעקבות המקרה. אפשר להזכיר בהקשר הזה את הדחתו של המתמודד תומר רוטשילד מהעונה הקודמת של "האח הגדול", בעקבות תקרית אלימה. מקרה זכור נוסף הוא של המתמודדת מעיין חודדה, ששפכה כוס מים על המתמודדת אלין (אלינה) לוי והודחה מהתכנית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן