חגית היימן חושפת את הידיד-יזיז שלה

דיירת האח הגדול חשפה שהייתה מאוהבת בידיד-יזיז שלה במשך 6 שנים

חגית היימן מספרת בבית האח הגדול בימים האחרונים שהייתה מאוהבת 6 שנים במישהו שהיה בעיקר ידיד יזיז שלה ויום לפני שעזבה אותו, היא סיפרה לו שהיא מאוהבת בו וטסה ללונדון. הם נפרדו מספר שבועות לפני הכניסה שלה לאח הגדול וכיום היא כאמור רווקה. הסיפור הזה הימם את דיירי הבית שהיו קשובים לה מאד והתעניינו בקשר המפתיע בטח ביחס לבחורה שהייתה דתיה בעבר.

חגית היימן, בת 36 מהרצליה, היא מדריכה במרכזי גמילה מסמים לאחר שחוותה בעצמה התמכרות לפני שנים ונגמלה. חגית נולדה וגדלה בבית דתי חרדי בבני ברק. היא הייתה אחת המתמודדות הבולטות בפרק פתיחה העונה של "האח הגדול", הוצגה כדתייה לשעבר והרווקה שמקווה למצוא חתן. חגית נראית כמו ליהוק מבריק וחד פעמי, אך אולי תופתעו לגלות שהבחורה כבר ניסתה את מזלה בתכניות שידוכים.

היא כיכבה בעבר בתכניות כמו "דייט בחשיכה" ו"סינגלס" וגם התארחה בתוכנית של שי שטרן. אהבה עוד לא יצאה לה מכל אלה, אבל אולי ב"האח הגדול" זה יקרה. מה עוד? היא סיפרה לדיירים שמעבר לחיבה הזויה לנקיניקיות אותן היא אוכלת לארוחת בוקר, הפרעת קשב וריכוז קשה, היא כאמור גם חזרה בשאלה, התמכרה לסמים וכיום יש לה קריירה כמשקמת מכורים. חגית היימן מאד רוצה להתחתן והיא בטוחה שהתוכנית זה מה שיעזור לה למצוא חתן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן