האקסית של ליאור דואק תכנס לבית האח הגדול?

האקסית של ליאור דואק תכנס לבית האח הגדול בכניסה השנייה? 

בר אביבי, האקסית של ליאור דואק, קיבלה הצעה להיכנס לבית האח הגדול בכניסה השנייה על מנת ליצור קשר מחודש עם ליאור דואק. בהפקה בונים עליה שתיצור דרמה בין ירדן אדרי לליאור ונראה שזה יהיה מעניין במיוחד. אגב, פרט לבר אביבי הלוהטת, ליאור דואק ניהל מערכת יחסים בעבר עם משתתפת "המירוץ למיליון" קים וייס שפרצה לחיינו בעונה החמישית של המירוץ אבל הזניקה את הקריירה שלה כשהחליפה את קים אקאפי בעונה השלישית של ה"איט גירלס".

בחזרה לבר אביבי. חודש לפני שהחליט להיכנס לבית האח, הוא נפרד מבת זוג שאיתה ניהל קשר שלוש שנים. מדובר בבחורה בשם בר אביבי, בלונדינית פצצה. אגב, לבר אביבי בת ה-23 גם יש ייחוס משפחתי מיוחד- היא הבת של כוכבת הדוקו-ריאליטי אליס אביבי ששיחקה במעושרות. חבריו של ליאור דיווחו: "בר וליאור יצאו המון שנים, זה היה רציני והם היו מאוד מאוהבים כמו כל זוג צעיר. היא הייתה בקשר עם בני משפחתו והחברים שלו, הוא הכיר את כל הסביבה שלה, אבל משהו כמו שלושה חודשים לפני 'האח הגדול', זה נגמר. הם החליטו להיפרד כידידים".

בלעדי! צפו בתמונות של ליאור ובר האקסית מתנשקים! התמונות עכשיו בעמוד הסודי של עומרי חיון – הקליקו לצפייה

מקורבים מספרים שבר אביבי לא בדיוק יושבת שבורת לב בבית ומחכה עד שתתחכך בליאור דואק במשימת הריאליטי הבאה. לא ברור האם היה משהו יהיה בין השניים ומה, אבל יראו אותם ביחד, ישמעו את הסובבים שנשבעים שהיה שם משהו רציני. אנחנו נמשיך לעקוב אחרי האפשרות שהיא תסכים להיכנס לבית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן