סוף לשמועות: אייל גולן לא מת

אלמונים הפיצו ברשת דיווחים שקריים על מות הזמר הנודע, אייל גולן.

אלמונים הפיצו ברשת דיווחים שקריים על מות הזמר הנודע, אייל גולן. הדיווח, שהופץ בין היתר בקבוצות וואטסאפ ובפייסבוק לווה בצילום מסך מפוברק של תאונת דרכים ובה נכתב כי הזמר הנודע נפטר בתאונה בכביש מהיר. נראה שמישהו רצה להחזיר אותו לכותרות כי הכל התחיל בהודעה שהתחילה לרוץ ברשתות החברתיות על מותו של הזמר בתאונה.

הידיעה עלתה עם קישור לכתבה באתר לא מוכר, תוך שהיו כאלה שלא שמו לב לתאריך, בהלה התחוללה מחשש שהזמר הלאומי כבר לא איתנו. במקביל, תמונת צילום מסך מזויפת רצה ברשת כשבכותרת הראשית ידיעה על גולן שנהרג בתאונה. אז אפשר להירגע כי לא מדובר כמובן בידיעה חדשותית אמיתית, בסך הכל מדובר באנשים שמחפשים לעשות רעש.

הלם! אייל גולן חשף הודעה ראשונה על המוות שלא היה! בלעדי לחברים בעמוד הסודי של עומרי חיון! הקליקו כאן לצפייה

אגב לפני שבע שנים כתב גולש בפייס: "מלך הזמר המזרחי אייל גולן מת לפני דקות אחדות מדום לב". ברשתות החברתיות החלה מיד מהומה שהגיעה עד לגולן, שדאג לשגר מיד הודעת הרגעה: "לכל אלה שקוראים בפייס שקרה לי משהו, אז הכל בסדר אצלי. אני חי ונושם ברוך ה'. זה סתם בן אדם חסר חיים שהחליט לעשות צחוק ממשהו לא מצחיק". בכל אופן השמועות על מותו היו מוקדמות. גולש בפייסבוק החליט להפיג את שיעמום אחר הצהריים שלו בהפצת שמועה זדונית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן