לא תאמינו איך נטע ברזני מ"המירוץ למיליון" נראית היום

קבלו את המראה החדש של כוכבת המירוץ לשעבר. רדו לסוף הכתבה

בקרוב מאד נטע ברזילי תחזור למסך במסגרת עונת האולסטאר של המירוץ למיליון. לאחרונה היא שינתה את המראה החיצוני שלה ואנחנו בהחלט יכולים להתפעל ממה שקיבלנו ממנה. נטע ברזני, בת 21, בוגרת העונה השישית של המירוץ למיליון, בה השתתפה עם אחיה עומר, ויחד הגיעו לרביעיית הגמר.


קבלו את המראה החדש של כוכבת המירוץ לשעבר. רדו לסוף הכתבה

בגיל 15 היא נבחרה למלכת היופי של ירושלים, למרות שהייתה רק בת 13, עשתה שירות לאומי בבית חולים הדסה, חולמת להיות דוגמנית, שחקנית וגם רופאה. היא מעריצה את נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ והיא לועסת בין 15-20 חבילות מסטיקים ביום. אחרי שכבשה עם אחיה את ליבם של הצופים, עומר ונטע ברזני יתחרו שוב בתכנית המירוץ למיליון, רק שהפעם במתכונת VIP.

עומר בן ה-27 ונטע בת ה-21 היו אחד מהזוגות היותר צבעוניים בעונה השישית אך לצערם הם לא הצליחו לעלות לגמר והודחו ממש ברגע האחרון מהחגיגה הגדולה. כעת תהיה להם האפשרות לחזור לבמה המרכזית מהדלת הראשית, כאשר הם צפויים ליטול חלק בעונה הקרובה. מי שהייתה הכוכבת הבלתי מעורערת של העונה בילתה את את התקופה האחרונה במקום רחוק מאוד מאור הזרקורים. נטע ברזני, מחדשת השפה העברית, כוכבת האינסטגרם ואשה מצחיקה וכריזמטית בצורה יוצאת דופן. היא תפתיע את כולם בקרוב שוב פעם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן